Jeg så hva du skreivGjelder langt i fra hele Bærum, men som jeg sier ENKELTE deler.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så hva du skreivGjelder langt i fra hele Bærum, men som jeg sier ENKELTE deler.....
Det tror jeg at jeg skal klareKos deg masse![]()
Blir sikkert ikke så vanskeligDet tror jeg at jeg skal klare
Tror ikke det neiBlir sikkert ikke så vanskelig
Nja, er to små til, men de har heller ikke hotell eller noe sånt.Mhm.. Du har bare et sykehus i nærheten?
Åh, så gøy! Hatten av til dere som klarte å vente!Ingen følelse i det hele tatt egentlig, men regnet med at det ble en jente siden 95% av slekta til samboer er jenterhehe
Og jente ble det![]()
Skravles!Nu åker vi. Skravles senere
Haha, godt det ikke bare er jeg som er "vanskelig".Samme driten på mitt sykehus. Der har de to enerom og de går som familierom. Resten er tomanns og mange FIREmanns rom! Jeg pakker og drar om jeg må ligge på rom med 3 andre altså. Jeg sover jo ikke i min egen seng med sambo ved siden en gang haha!
Gjelder det på alle sykehus tror du, eller varierer det fra sykehus til sykehus? For jeg har og hørt at til og med førstegangsfødende har blitt sendt hjem samme dagen:O var på vestlandet et sted tror jeg. Men kan da umulig være sånn overalt? Høres bare litt drøyt ut liksom, samme dagen...
Hehe, blir ofte sånnVar barna som malte på papirog hu mor måtte vaske ned kjøkkenet etterpå
Idag blir det bare pølse og pasta her![]()
Jeg var på sykehuset i 2 døgn nå, og det var visst standard for alle på fr.stad slik jeg forstod.Gjelder det på alle sykehus tror du, eller varierer det fra sykehus til sykehus? For jeg har og hørt at til og med førstegangsfødende har blitt sendt hjem samme dagen:O var på vestlandet et sted tror jeg. Men kan da umulig være sånn overalt? Høres bare litt drøyt ut liksom, samme dagen...
Godt å høre det ikke er sånn overalt da. Jeg var på sykehuset i nesten tre døgn, og Syns det var greitDet er ikke sånn her hvertfall, jeg reiste hjem på dag 2 og de prøvde å få meg til å bli lenger. Jeg ville hjem til eldste og var i fin form så jeg skulle hjem jeg![]()
De har kvinneklinikk ja, men pasienthotellet er stengt av en eller annen grunn. Og et enerom og resten to, fire eller seksmannsrom. Høres jo flott ut med kvinneklinikk, men aldri helt forstått hva det liksom skal innebære.Trodde Kristiansand har den kvinneklinikken som er passe ny? Surrer med byer jeg nå![]()
Hos oss er det takk og lov bare besøkstid av besteforeldre 1 time hver kveld!![]()
Var veldig deiligHørtes ut som en god ide![]()
Ok! Fødte på sykehuset i Bodø sist, og denne gangen skal jeg på kalles. Fødeavdelingen der åpner vel 4 november eller no såntJeg var på sykehuset i 2 døgn nå, og det var visst standard for alle på fr.stad slik jeg forstod.
Har også fått beskjed om at man fint kan og bør nekte om man skulle bli sendt hjem samme dag pga ting som er umulig å oppdage de første timene av babyens liv.
Godt å høre det ikke er sånn overalt da. Jeg var på sykehuset i nesten tre døgn, og Syns det var greit![]()
Syns det er ille jeg da... Men greier dem å følge opp alle da? For tanken er vel at dem skal få hjemmebesøk av jordmor (sånn med tanke på oppfølging av amming?)
Nei, jeg skjønner ikke at dem kan sende hjem så fort med tanke på at dem skal forsikre seg om at alt er bra både med mor og barn før dem sender ut.Nei det er heldigvis ikke slik overaltJeg har ikke hørt om noen som har hvert mindre enn 3 dager her med mindre det er etter eget ønske.