JaÅåå den super buddies er så fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaÅåå den super buddies er så fin
Er i orden igjen :-DVi harr hatt noen sånne runder her i heimen, går over som regel. Men jeg ville prøvd å få rettet det ut for ellers stivner der bare mer. Om det ikke går ville jeg ringt legevakten utpå dagen
Så bra, godt det gikk overEr i orden igjen :-D
Vi har vært syke tre uker i sommer. Ikke noe kjektUff da... pass på å ikke bli syk.. Her har det gått i stygg hoste og små feber i 1 uke.. Og vi har enda ikke hvert på stranda..
godt med oppryddingFått lagt ut masse bøker til salgs. Nå er gangen oppe ryddet for det som skal kastes og det som skal selges
Nei... Æsj av meg..Vi har vært syke tre uker i sommer. Ikke noe kjekt![]()
Må til når hyller forsvinnergodt med opprydding![]()
Ikke jeg hellerKommer ikke over 1000 i løpet av morgendagen jeg heller, hvis det er så rolig![]()
Veldig typiskNei... Æsj av meg..
Får håpe det går bedre og bedre.. så kanskje det ikke blir noe neste årV
Veldig typiskmen det var verre i fjor
ja, satser på detFår håpe det går bedre og bedre.. så kanskje det ikke blir noe neste år![]()
Hihi, ja, får gjøre detja, satser på det![]()
Hva slags maleri er det?I dag havnet vi tilfeldigvis innom et loppemarked. Jeg fant et maleri jeg har leitet etter i flere årfikk det for 200 kroner
![]()
Åj, så heldig du er da! Hva slags maleri er det?I dag havnet vi tilfeldigvis innom et loppemarked. Jeg fant et maleri jeg har leitet etter i flere årfikk det for 200 kroner
![]()
Det skulle man troJeg gjør ikke det nei!!
Så deilig utLitt sein frokost når man står seint opp... Men godt er det![]()
![]()
Her blir det bare pølse og pasta idagMiddag i dag dere? Må på søndagsåpen butikk for jeg er ræva på å handle flere middager på rad! Fortell meg gjerne hva vi skal spise i dag og i morgen!![]()
Gjelder det på alle sykehus tror du, eller varierer det fra sykehus til sykehus? For jeg har og hørt at til og med førstegangsfødende har blitt sendt hjem samme dagen:O var på vestlandet et sted tror jeg. Men kan da umulig være sånn overalt? Høres bare litt drøyt ut liksom, samme dagen...Og ikke er som det skal også. Få de ut er det nye