Skravletråd august

Veldig greit ;) Får håpe han kommer hjem igjen snart da
Jada, han gjør nok det:) Jeg fikk i hvert fall fjernkontrollen for meg selv en stund da. Så nå ser jeg Two Weeks Notice på Fem. Vurderte å spise opp sjokoladen og, men fant ut at jeg skulle være grei å spare litt til han likevel:D

Åå...det forklarer jo ekstra jobbing:)
Blir litt av det ja:) Plutselig kommer det feks en haug pizzabestillinger samtidig, og da kan det være dem ringer etter hjelp hvis det i tillegg er trøkk i kassa. Så må liksom hjelpe til støtt og stadig. Men sånn er det.

Jada, han gjør nok det:) Jeg fikk i hvert fall fjernkontrollen for meg selv en stund da. Så nå ser jeg Two Weeks Notice på Fem. Vurderte å spise opp sjokoladen og, men fant ut at jeg skulle være grei å spare litt til han likevel:D
Det var snilt ;) Eller så får du ringe og be han kjøpe med noe til seg selv :P

Da skal vi dit på vei hjem!!! :o Tanta mi har hytte der, har holdt på å pusse opp den nå, så da skal vi innom på vei hjem. Rett over en time dit fra campingen jo :)

Har du hyttetomter da?
Ja har endel hyttetomter:)
Har hun hytte her i Nevlunghavn?!

Takk for tipset med iste Ronja :) det går ned i mindre mengder men går ned. Klarer ikke drikke 3 liter men maks 1 liter og "slemme" mannen frister med oste popp må spise så spiser men er kvalm !!! :O
Bare hyggelig:D godt du får ned litt!

Back
Topp