Jada, han gjør nok detVeldig greitFår håpe han kommer hjem igjen snart da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, han gjør nok detVeldig greitFår håpe han kommer hjem igjen snart da
Ja du har vel bestemt dem selvJepphar stort sett greie vakter.
Åå...det forklarer jo ekstra jobbingDriver storkiosk.
Huff daSitrus, løk og sjokolade![]()
Sånnmidt i stua..
Vært med og bestemt i alle fallJa du har vel bestemt dem selv![]()
Blir litt av det jaÅå...det forklarer jo ekstra jobbing![]()
Det var sniltJada, han gjør nok detJeg fikk i hvert fall fjernkontrollen for meg selv en stund da. Så nå ser jeg Two Weeks Notice på Fem. Vurderte å spise opp sjokoladen og, men fant ut at jeg skulle være grei å spare litt til han likevel
![]()
Hva skal han med de da?Ja, det var det som var greia.. Gubben skal fange padder, så da må det visst være mørkt![]()
Huff dasjokolade?!
Ja har endel hyttetomterDa skal vi dit på vei hjem!!!Tanta mi har hytte der, har holdt på å pusse opp den nå, så da skal vi innom på vei hjem. Rett over en time dit fra campingen jo
Har du hyttetomter da?
Det skjønner jeg.
Regner med det smakte?![]()
Det ble veldig godt, og denne gang fikk jeg det faktisk til å se veldig bra ut ogsåIkke rart, så mye godt du frista med![]()
Godt med gode vennerMhm men de er gode venner da
Haha, kjenner jeg han rett så kommer han hjem med pølseånde og ketchup på skjorta, så er egentlig ikke synd i hanDet var sniltEller så får du ringe og be han kjøpe med noe til seg selv
![]()
Så bra daDet ble veldig godt, og denne gang fikk jeg det faktisk til å se veldig bra ut også![]()
Bare hyggeligTakk for tipset med iste Ronjadet går ned i mindre mengder men går ned. Klarer ikke drikke 3 liter men maks 1 liter og "slemme" mannen frister med oste popp må spise så spiser men er kvalm !!! :O
Uææh!!Sånnmidt i stua..
Ja er jo derfor vi starter mølla på nyttTenker dere å gi prøverør en sjanse da?
Det vil jeg troÅ hjelpes.
Mett nå
Jaja, fortsatt i familien daVært med og bestemt i alle fallEr tante som setter opp vaktene. Oversjefen
![]()