Lolo
Forumet er livet
Så det er ikke enkelt for dere...Jan er hjemmelaget ja. Tok 3 år ..
Har fått påvist pcos etterpå.
Så leit altså!
Pcos kan jo tulle veldig til ting da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er ikke enkelt for dere...Jan er hjemmelaget ja. Tok 3 år ..
Har fått påvist pcos etterpå.
Så spennende daHerlig!Her har vi en uke igjen med ferie, så er det tilbake på skolebenken for eldste og første skoledag i 1.klasse for nest eldste.
Mye nytt for oss alle i år
![]()
Haha, neida.. Han hadde nok ikke blitt sint. Hadde vel heller flira og rista på hodet av megHuff da, håper ikke han blir sint
Kanskje spare en liten bit da![]()
Hihi, samme som her detHaha, neida.. Han hadde nok ikke blitt sint. Hadde vel heller flira og rista på hodet av megmen for egen samvittighets skyld skal jeg spare til han
![]()
Oi, det var lengeKlart det var, men han var her i 7 timer
Haha. Deilig å komme seg litt utJavisst.. Jeg ville egentlig bare sittet hjemme..men har vel ikke vondt av å bevege meg. Og mini sover jo uansett hvor han er for tiden
Gubben som vil på utflukt..
Ååh...så koselig da![]()
Hva annet tåler du ikke da?Spiste noen allergimedisiner jeg så roer det seg forteredet pleier egentlig å gå sånn passe greit så lenge jeg ikke spiser flere ting opp engang som jeg ikke tåler
![]()
Så seint? Hvor lenge har de åpent?Nå måtte mannen på jobb, plutseligSå typisk
Så kjedelig daNå måtte mannen på jobb, plutseligSå typisk
Det er der ikke tvil om. Og det er mere der der kommer fra. Som er modent etterhvert
For han vil ha padder i terrariethver sin ting sier nå jeg, han får ha dem ute i mancave'n
Padder er bare ekle..
JeppDet er jo godt![]()
Nevlunghavn på utsiden av LarvikHusker ikke nøyaktig hvor du bor bare at d er i nærheten av Larvik.![]()
Driver storkiosk.Så kjedelig dahva jobber han med?
Ja.. Åpent Til 23Så seint? Hvor lenge har de åpent?
Nevlunghavn på utsiden av Larvik![]()