Æsj så kjedelig daNå måtte mannen på jobb, plutseligSå typisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedelig daNå måtte mannen på jobb, plutseligSå typisk
Høres kjempes ut med sen spasertur med vogn og mannJa, det blir sikkert detikke er det kaldt ute heller, så blir vel bare greit med en spasertur
![]()
Hva jobber han med?Jaer ganske vant til jobben hans, men blir liksom alltid litt oppgitt når han brått må fly avgårde likevel.
Håper ikke det heller. Stenger om en time da, så han er jo uansett hjemme før jeg legger meg. Får spise firkløveren selv daSå kjedelig da
Håper han ikke blir veldig lenge .
Det er jeg jaÅh nei. Ekte langtidsprøver
Vært gjennom hele prøverørsmølla?
(Hvis jeg kan spørre?)
Blir nok råbraEr modulsofaer da. Eller easy er sån halvveis modul bare, så må finne ut om vi kan få den vi vil ha med recliner![]()
Bra han ikke blir lenge borteHåper ikke det heller. Stenger om en time da, så han er jo uansett hjemme før jeg legger meg. Får spise firkløveren selv da![]()
Vi har også modul, anbefalesBlir nok råbra
Har modul selv, helt genialt!
Det er jo godtUtrolig kjip! Heldigvis ikke ofte jeg har den.
Og nå kan jeg skylde på deg og si at det var du som sa jeg skulle gjøre detBra han ikke blir lenge borte
Ja, da får du ta sjokoladen selv![]()
Er jo bare dumSynes den har kommet seg litt da
Er jo litt spennende også![]()
Så da har dere 'bare' prøvd hjemme?Det er jeg ja
Ble godkjent i 2013 men så ble pappa syk og døde etter noen uker så alt ble satt på vent. Nå må vi gjennom møllen på nytt
Flott, skal gjøre detDu får sjekke snaphistorikken for bilde![]()
Fort gjort å forsnakke seg altsåNei det skjønte jeg du
Driver storkioskHva jobber han med?
Jan er hjemmelaget ja. Tok 3 år ..Så da har dere 'bare' prøvd hjemme?
Men dere har en fra før? Er han hjemmelaget?
Langtidsprøving er noe dritt![]()
Veldig ogÆsj så kjedelig da
Huff da, håper ikke han blir sintOg nå kan jeg skylde på deg og si at det var du som sa jeg skulle gjøre det![]()
Ja, det er vel mye døde folk ja:/Er jo bare dumdøde mennesker overalt
![]()
Ja det er veldig viktigDet kan man jo forståGodt for begge to med litt alenetid vel
Jeg og femåringen har hatt mye alenetid bare jeg og han (pappaen har jobba en del mer enn meg), så må prioritere det når lillesøster kommer!