what? Why??!! Må jo spørre jo!
For han vil ha padder i terrariet
Padder er bare ekle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
what? Why??!! Må jo spørre jo!
Nei,fysj![]()
hehe...vi har et supert forhold så kan ikke få hu på nakken![]()
Oi de har mye energiSitter å venter på at mann og barn skal komme tilbake fra kveldsbading! Hvor de får energien sin fra aner jeg ikke. Traska opp og ned til byen idag, vært på tivoli osv.![]()
Det synes du nokLitt vel varmt spørr du meg![]()
Haha ikke santNei det hadde hvert kjedelig å ødelagt det pga en pose liksomså er det nok hyggeligere om hu ikke er sinna på deg
![]()
Ammer du ikke da?Men jeg er ikke sulten![]()
Så digg! Nyt d utover høsten![]()
Det er der ikke tvil om. Og det er mere der der kommer fra. Som er modent etterhvertStas med gele!
Det synes du nok
Deilig med en liten smak av sommer da![]()
Du har virkelig stått på idagEndelig ferdig med andre etasje.
Nå er det bare å slappe av i en 5 minutter og så må jeg lage middag til ungene.
De har ytret ønske om fiskepinner med remulade..
Gidder hverken å lage fiskepinner eller remulade så det blir Findus og Mills![]()
Haha ikke sant![]()
Var veldig greit sistIkke dumt det![]()
Men kjøpe ei vugge da til mageboeren![]()
Ååh...så koselig daGjorde ikke d. Yngste sov så da gassa vi påMen jeg tenkte på deg da
![]()
Kos deg i bursdagNå skal vi snart i bursdagOg er hemmelig gravid
Hater alkohol tilstelninger! Men tviler på at noen tenker jeg er gravid
![]()
Ammer du ikke da?må ha næring til melka?!
Så deiligPlan utvidet....
![]()
Joda du er som regel detMen ikke like flink som deg da
Mmm...da får du kjøpe deg klørMista skalldyrbestikket mitt i flytting for et par mnd siden. Har drømt om krabbeklør siden. Fikk ENDELIG kjøpt meg nytt bestikk idag. Mmmm, krabbeklør!
Jeg lever for krabbeklør! Har alltid en kg i frysern haha!Mista skalldyrbestikket mitt i flytting for et par mnd siden. Har drømt om krabbeklør siden. Fikk ENDELIG kjøpt meg nytt bestikk idag. Mmmm, krabbeklør!