HeiLiten pause i ryddingen.
Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt igang en ny, ryddet kjøkkenet og tatt ut maten vi skal spise i kveld fra frysen.
Hva driver dere med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiLiten pause i ryddingen.
Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt igang en ny, ryddet kjøkkenet og tatt ut maten vi skal spise i kveld fra frysen.
Hva driver dere med?
Vi er alt lei både netfix og viaplay. Her går det i "popcon times"Streaming
![]()
E en side som man kan se film og serier GRATIS på.Er det serie?
Uff da.. Vi fikk det til med en gang...Jeg har prøvd meg på popcorntime, men får det ikke til på min maskin![]()
La meg se..Hva slags oster har du da?
Uff da.. Vi fikk det til med en gang...
Det mener jeg de har ja
Haha...da har dere ost i flere ukerMan vet man hadde ost og kjeks dagen før når man teller 14!!forskjellige typer ost på frokost bordet..
(Og vet det er to til i kjøleskapet)
Det var en mer produktiv dag enn her i dagTaddaaaaa, nå er baby bada og jeg har vært på tur med både vogn og hund
Og maskin nr2 med klær er snurra igang
Mangler bare mathandel..
Høres digg utDet er jammen godt å varmt i sola! Sitter i byn og har akkurat spist en Is mens lillebror ligger I vogna og sover![]()
HahaIkke kommet oss til byen enda vi. Jeg duppet for lenge![]()
tror aldri vi har hatt så mangeLa meg se..
De jeg har til vanlig:
- Jalsberg vellagred
- Vanlig Norvegia
- Fløtemysost
- Gubrandalsost
- Graddar
- Bacon ost
- Ridder
Har itillegg nå:
- Brie
- En av de nye philidelphia ostene
- Camambert
- Mozarello
- Cambozola
- Manchego
- Hvit Castello
- Saint Albray
- Babybel
- Chevre
Det var visst 17 ikke 16
Er ikke helt sikker på hva ungene har lyst på enda, men vi voksene skal ha suppe med kanskjell og schampi til forrett og vaktler med parstinakk pure og sopp til hovedrettHeiså deilig å få gjort unna sånt da
Har vaska kjøkkenet og badet i dag, men må bruke gooood tid når jeg skal gjøre sånt. Nå slapper jeg av under parasollen, skravler oghekler litt. Grilling etterpå. Hva skal dere spise?
FlinkaTakk for det
Ferdig med 0,5 kg![]()
Ha ha hva er favoritten da?Yayblir vel film ikveld da på meg og mini
![]()
For en snill farfar daSnille farfar som kom med godis og spanderte 2 Lillelam ullbodyer på tutta snart hjemme, og fått i meg liten pommefri og milkshake på mcern så da er jeg fornøyd for idag. Mannen tvinger i meg noe