Fikk ikke med meg mannen på shopping. Eller, han ser fotballkamp nå, også skal vi ut å handle litt etterpå..Æsj...trilletur i regn er ikke like gøy
Shopping høres moro ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke med meg mannen på shopping. Eller, han ser fotballkamp nå, også skal vi ut å handle litt etterpå..Æsj...trilletur i regn er ikke like gøy
Shopping høres moro ut!
Det er veldig mange selv til å være megDet var da mange
Du må skjeeeerpe deg på det derJeg veeet![]()
Går det an fra appen? Jeg får det opp som alternativ, men får ikke til å gjøre det.Vil bare få minne om at man kan multiqoute.![]()
Det gjør det.Går det an fra appen? Jeg får det opp som alternativ, men får ikke til å gjøre det.![]()
Soverommet vårt! Hurra for det.Hva maler han da?![]()
Har iPhone, så da har jeg vel iOS..Det gjør det.
Er du på iOS eller Android?
Vi måtte hjem og ta imot nye turister nå. Vi leier ut et feriehus til tyskere. Skal snart opp igjen å snekre på ei hytte i skogen. Greit med en ryddepause daLiten pause i ryddingen.
Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt igang en ny, ryddet kjøkkenet og tatt ut maten vi skal spise i kveld fra frysen.
Hva driver dere med?
Det vet jeg det blir. Bursdag, fotball, lekserDet blir det nok![]()
Hva slags oster har du da?Det er veldig mange selv til å være meg![]()
Fikk ikke med meg hvilken farge dere har malt i?Soverommet vårt! Hurra for det.
På shopping på sandvika storsenterHvor skulle du?![]()
Mye gøy på kidsdelen
Syns det er deilig og forfriskende jegÆsj...trilletur i regn er ikke like gøy
Shopping høres moro ut!
Hvit med litt gråskjær iFikk ikke med meg hvilken farge dere har malt i?
Da velger du multiquote, og så de innleggene du vil quote.Har iPhone, så da har jeg vel iOS..![]()
Det mener jeg de har jaHmm.. Har de disneyfilmer? Isåfall har jeg kvelden planlagt!![]()
Aha, skal se om jeg får det tilDa velger du multiquote, og så de innleggene du vil quote.
Oppe til høyre er det et ikon med firkanter oppå hverandre med et tall ved siden av (antall qoutede innlegg) trykker du på det sendes innlegget
Viaplay har mye bra. Blant annet Grays![]()
Da velger du multiquote, og så de innleggene du vil quote.
Oppe til høyre er det et ikon med firkanter oppå hverandre med et tall ved siden av (antall qoutede innlegg) trykker du på det sendes innlegget
Ser ut som jeg fikk det tilAha, skal se om jeg får det tilEr ikke helt stødig på slikt..
![]()