Ja, det tenker jeg ogsåmen er virkelig ikke noe å si om sølvi har blå sengekant altså. så den skal hun ha og![]()
Vi må kanskje kjøpe ny sengekant, da den vi hadde sist var litt for slapp. Hva har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tenker jeg ogsåmen er virkelig ikke noe å si om sølvi har blå sengekant altså. så den skal hun ha og![]()
Det blir det nokBlir snart travlere tider
Ligger på stranda å sløver...Liten pause i ryddingen.
Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt igang en ny, ryddet kjøkkenet og tatt ut maten vi skal spise i kveld fra frysen.
Hva driver dere med?
Viaplay har mye bra. Blant annet GraysViaplay har jeg enda ikke testa ut skikkelig*notere*
Så heldig du er.Ligger på stranda å sløver...
En dag blir jeg like flinkTakk snuppa![]()
Da må det bli sånnD er jo ikke fornuftig pengebruk, men alle har sine favoritter![]()
![]()
Det var da mangeMan vet man hadde ost og kjeks dagen før når man teller 14!!forskjellige typer ost på frokost bordet..
(Og vet det er to til i kjøleskapet)
Jeg så greysHva gjør du da?![]()
Takk for detÅhh, da er det greit ja.
Lykke til![]()
Hvor skulle du?Må vel snart komme meg avgårde
Æsj...trilletur i regn er ikke like gøyDet høljer ned, så trilletur dropper vi!Må seriøst få kjøpt et regntrekk til søskenvogna... Tror det blir minishopping i stedet for fotball på mannen
![]()
Nei men jeg synes det; )Synes ikke det![]()
Fungerer best daSøvn er nok det beste ja![]()
Mye gøy på kidsdelenJa, er mye kjekt der
Har ikke hatt behov for å teste kids-delen enda da![]()
Helt klart det ja. Digger akkurat detVeldig kjekt!
Gjorde visst detJepp, idag tok det helt av![]()
KverrulantenIkke for deg heller![]()