Heldigvis er det ikke så nøye med plasseringen denne gangen. Med mindre man har et lykketallAbsolutt
De plassene forsvinner fort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er det ikke så nøye med plasseringen denne gangen. Med mindre man har et lykketallAbsolutt
De plassene forsvinner fort![]()
Wow gåseegg! Sprekt valg! Og hvis du fikk servert vanlige egg så gråt du naturligvis? Hadde jeg gjort!Haha, jeg måtte ha rista loff med kaviar når jeg gikk med jentungen. Og gåseegg.![]()
Kan være lurt det jaTror jeg skal fokusere på innleggene ikke på plassen ellers blir jeg jo helt koko. Ikke bare halv-koko!!!
Neida, den skal oppføre seg i dagVirker spnn akkurat nå. Men plutselig så finner den ut at den ikke vil mer. Får vel bare ni-skravle nå da![]()
Ja det er sjukt faktisk!
Med sønnen min i påsan spiste jeg kalde pølser rett fra kjøleskapet, og måtte ha en melkerull hver dag ellers gråt jeg.
Ja, vet du hva, da var ikke livet verdt å leve. Er heldigvis ikke så ille denne ganga - enda. Får noen rare innfall, men er ikke noe jeg MÅ ha hver dag!Wow gåseegg! Sprekt valg! Og hvis du fikk servert vanlige egg så gråt du naturligvis? Hadde jeg gjort!
Jeg har vunnet minimeisHva har dere vunnet før?![]()
ja fikk akkurat hylgråt på skulderen hans før jenta mi våknet og da måtte jeg bare tørke tårene og bite tenne sammen... han er her med meg, men må en tur på butikken snart :/Det hjelper endel, gråt om du føler for det
Håper du har mannen hos deg!
Men 1400 til det andre daRykker stadig nærmere målet![]()
Samme her. Eller, før jeg visste jeg var gravid spiste jeg to-tre appelsiner om dagenJa, vet du hva, da var ikke livet verdt å leve. Er heldigvis ikke så ille denne ganga - enda. Får noen rare innfall, men er ikke noe jeg MÅ ha hver dag!![]()
Jeg har vinnetJeg har vunnet minimeis![]()
Ha ha morsom detTar deg morgendagen det!![]()
Den har jeg lyst påJeg har vunnet minimeis![]()
Nei jeg skille ha 1500 tilMen du skal jo bare ha 1500![]()
har ikke fått drukket enda, men skal prøve litt senereSmakte det?![]()
Appelsin er så undervurdert! Var så overlykkelig når jeg fant eplepære i butikken. ❤Samme her. Eller, før jeg visste jeg var gravid spiste jeg to-tre appelsiner om dagen![]()
Ligger der alleredeUff dahvile sofa?
Maten smakte fantastisk!Halleluja!så deilig!
Kos dere med mat![]()
Det blir i løpet av august daMen 1400 til det andre da