Jeg har vinnet
- Navnesmokker
- Stelleveske
- Flexi Crib
- Mummie skål og kopp
Jeg har vunnet Flexicrib og mattermos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vinnet
- Navnesmokker
- Stelleveske
- Flexi Crib
- Mummie skål og kopp
Da skal jeg prøve å gjøre det bedre neste gangFordi jeg hadde blitt misunnelig![]()
Skal ha ny sofa og sofabordOi, så artighva da?
Mega storTydeligvis en stor hamburger![]()
![]()
Fæle krav som stilles a gittFår kjeft av sidemannen. Må visst være kjæreste også nå! Snakkes senere![]()
Fra hvor ?Hamburgertallerken med bacon og oststappmett.no
Hei hvor det går798 innlegg til jeg når 2222
Skal ikke starte før i november, men har betalt regning for august allikevel.snart er det barnehagestart for jenta mi da17.august
flere som har barn som skal starte i barnehagen denne mnd? betalte første regningen denne uken
![]()
Du er flink !Hei hvor det går![]()
Det er det faktiskAv og til er det enkle det beste, faktisk
Hehe, samboeren kjøpte det i dag...Av den grunn har jeg ikke frityrkoker![]()
Var denne jeg skulle quote ! Du er flink798 innlegg til jeg når 2222
Hadde ikke fått med meg at du vant Flexi CribenJeg har vunnet Flexicrib og mattermos![]()
HahaDen var kommet ut i yttergangen sammen med brødskivene, så skivene var i matboksen, og jeg sjekket matboksen for å se om mobilen var der når jeg kom på jobb....
Kos dere masse med god matJeg skal visst kose meg med tandoori til middag.. Sendte mannen i butikken med hund og baby mens jeg selv tok en dusjmoahaha!
At han kom hjem med tandoori vat jo sært..siden han ikke liker det engangfint for meg!
Jeg har kjempe for pysj siden januarHvor mange måneder prøvde dere før dere vant noe første gang?
Utålmodig? Jeg? Neeeei da.![]()
Så flott daMange
Kakebestilling er allerede i boks![]()
Bare hyggelig snuppaMen det setter jeg pris på, så slipper jeg å fikse meg mat selv![]()
God kveld snuppaGod kveld folkensdere er så flinke til å skravle
![]()