Det er santJa, og så er hun jo så koselig å prate med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santJa, og så er hun jo så koselig å prate med![]()
Haha! Ja vi er kanskje det. Tror det blir med denne måneden!Nei, det tviler jeg på
Tenkte på det på jobb i dag jeg ogsåavhengig, sa du?
Er vel detJa det er vel slik det skal være![]()
Haha, disse hormonene er helt utrolige!Nei, tror det var en one time thing egentlig. Hockey er greit, men isen... Grøss! Blir så kvalm av is nå!Skal ikke være så greit!
Bare glad jeg ikke har samme craving som farmora til sambo. Hun stod i potetkjellern og sutta på køl.
Ikke i det hele tattHadde ikke ått bra
SelvfølgeligDet er lov å spise snop på en fredag, vel?
Gjør detMå inn å se da
Good! Føler meg litt dum som smugspiser for jentungen. Heldigvis har hun lagt seg nå.Selvfølgeligihvertfall her i huset!
Ja, er det noe vi kan så er det det![]()
AbsoluttTror Gitte tar meg igjen på neste oppdatering![]()
Trodde jeg skulle havne langt ned på lista på jobb. Trist at jeg tenkte på det?![]()
Vi trenger alle de gode samtalepartnerne vi kan fåDet er sant![]()
Ja det er sjukt faktisk!Haha, disse hormonene er helt utrolige!![]()
Det gjør vi helt klartVi trenger alle de gode samtalepartnerne vi kan få![]()
Ja, den er kjedelig! Vet jo ikke selv, men Syns det er kjedelig når mannen jobber mellomvakt og!Jobbet 10 til 18 i dag. Den kjedelige mellomvakta![]()
Det er fort gjort å la seg rive medHaha! Ja vi er kanskje det. Tror det blir med denne måneden!med mindre jeg blir besatt
![]()
Tror jeg skal fokusere på innleggene ikke på plassen ellers blir jeg jo helt koko. Ikke bare halv-koko!!!Absolutt
De plassene forsvinner fort![]()
Haha, jeg måtte ha rista loff med kaviar når jeg gikk med jentungen. Og gåseegg.Ja det er sjukt faktisk!
Med sønnen min i påsan spiste jeg kalde pølser rett fra kjøleskapet, og måtte ha en melkerull hver dag ellers gråt jeg.
Virker spnn akkurat nå. Men plutselig så finner den ut at den ikke vil mer. Får vel bare ni-skravle nå daHåper det blir bedre enn igår![]()
Haha! Å nei da er man i spindelvevet altså. Hjelp!Det er fort gjort å la seg rive medjeg skulle bare vinne noe.. I april.. Og her er jeg
![]()
Hele dagen går med. I morgen er det 12 til 20(.30). Da må morgenen med gutta nytes.Ja, den er kjedelig! Vet jo ikke selv, men Syns det er kjedelig når mannen jobber mellomvakt og!![]()