Lolo
Forumet er livet
Blitt kasta ut en gang i dag jeg også. Håper ikke det blir en vane. For jeg har tenkt å appe i kveldAppen er visst litt små vanskelig i dag og:O makan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt kasta ut en gang i dag jeg også. Håper ikke det blir en vane. For jeg har tenkt å appe i kveldAppen er visst litt små vanskelig i dag og:O makan!
Ja, har slik voksduk påHar dere duk på spisebord?
Det har jeg tenkt og. I går var den tidvis vanskelig og, og til slutt ble det så ille så jeg gadd ikke merBlitt kasta ut en gang i dag jeg også. Håper ikke det blir en vane. For jeg har tenkt å appe i kveld![]()
På kjøkkenet har vi voksduk. På spisestua har vi teflonduk.Har dere duk på spisebord?
Jeg hadde ikke problemer i går. Rart det da.Det har jeg tenkt og. I går var den tidvis vanskelig og, og til slutt ble det så ille så jeg gadd ikke merKom meg ikke inn via nettleser heller
Jeg vet ikke helt om jeg kan forestille meg følelsen... Klem til degHvorfor er det like trist hver gang de eldste drar til pappaen sin?![]()
Kanskje vi blir sabotert?? Hvem kan være den skyldige?Jeg hadde ikke problemer i går. Rart det da.
Å nei, da må du gå helt ut i bilen?!Iiiiik - 9% batteri. Og laderen ligger i bilen![]()
Ooooooh, detektiv. Eller dekkdekktiv, som jeg sa som ungKanskje vi blir sabotert?? Hvem kan være den skyldige?![]()
![]()
Det er ganske langt fra sofa til bil altsåÅ nei, da må du gå helt ut i bilen?!![]()
Sier mannen enda hanOoooooh, detektiv. Eller dekkdekktiv, som jeg sa som ung![]()
Skjønner deg godt! syns veien til kjøleskapet og kan være lang innimellomDet er ganske langt fra sofa til bil altsåhvertfall siden jeg ligger aå sabla godt her nå
![]()
Hahaha, er det sant? FantastiskSier mannen enda hanOg legimitasjon. Til min STORE irritasjon
![]()
Er det ikke deilig?Helg![]()
Og kjøleskap er tross alt innomhusSkjønner deg godt! syns veien til kjøleskapet og kan være lang innimellom![]()
Digger detEr det ikke deilig?![]()
Men sushi er namHar tappert prøvd å få tak i barnevakt, men lyktes ikke. Så da blir det sofa og sushi her... Med andre ord lite spennende!
Gutta her bruker Cherrox17. August starter jenta mi i barnehagen :O trenger hun cherroks og hvor mange par sko trenger hun høst/vinter?![]()
Gjør detJa, jeg får surfe rundt litt![]()