Skravletråd august

Håper han trapper ned jobbingen litt:)
Håper på noe slikt

Men det ble ikke fredagstaco i dag heller (jeg lager ikke det om vi er bare oss tre) og jeg vet ikke når han kommer hjem. Utpå kvelden en gang, sa han.

Iste?? Det er godt:D
da skal jeg be han kjøpe det på butikken ! :D må få i meg noe for jeg veier ikke mer enn 58 kg og er 168,5 høy.. så har ikke mye å gå selv om mammamagen er der. truet i meg 2 kjeks og litt cola, men blæ smaker ikke godt :p

Mi er 8,5 men husker ikke helt hvor lenge vi har hatt annahver helg jeg. Men det har hvert mye greier selv om det begynner å bli en stund nå...

Hu er hos faren i 14 dager nå, har litt over en uke igjen og jeg kunne godt tenkt meg frøkna hjem jeg..
Huff, ja.. Mine var hos pappaen i 1,5 uke tidligere i sommer. Da holdt jeg på å bli sprø.. <3

Håper på noe slikt

Men det ble ikke fredagstaco i dag heller (jeg lager ikke det om vi er bare oss tre) og jeg vet ikke når han kommer hjem. Utpå kvelden en gang, sa han.
Han mannen din altså.
Du må kanskje bare bestille legetime for han?

Kul skrivebordsmatte til 6-årigen, det får man tak i på hvilken butikk....?

Jo nå har jeg det helt supert, leiligheten er rydda, jeg har masse bær, kjøpt meg blomster, lillebror sover og jeg vasker en maskin med klær mens jeg sløver her med radioen på :) hva skal du resten av fredagen da søta?
Jeg skal bade barn, legge dem, sette meg i sofa og etterhvert finne noe mat til meg og mannen:D

Håper du får noen å skravle med da:p
ja, for kan jo ikke akkurat skravle med meg selv. da får jeg alle svarene jeg vil ha da :p takk for at du fikk til å le :) litt dysterstevning her idag

Glemte mobilen i gangen i morges. Det merkes

ser på 2 års gave jeg og tror dere lekekjøkken hadde vært noe for jenta mi? :) hun liker å lage is og "kakee" av duplo og sånn så hun har jo interessen for det :)

Back
Topp