Stille og rolig fredag herNoen som skal noe kjekt i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stille og rolig fredag herNoen som skal noe kjekt i dag?
Håper på noe sliktHåper han trapper ned jobbingen litt![]()
Håper du får noen å skravle med daskal ikke se bort i fra at jeg kommer til å skravle i natt og![]()
da skal jeg be han kjøpe det på butikken !Iste?? Det er godt![]()
Huff, ja.. Mine var hos pappaen i 1,5 uke tidligere i sommer. Da holdt jeg på å bli sprø.. <3Mi er 8,5 men husker ikke helt hvor lenge vi har hatt annahver helg jeg. Men det har hvert mye greier selv om det begynner å bli en stund nå...
Hu er hos faren i 14 dager nå, har litt over en uke igjen og jeg kunne godt tenkt meg frøkna hjem jeg..
Spesielt daja, og spesielt når man er så sårbar som jeg er nå <3
Han mannen din altså.Håper på noe slikt
Men det ble ikke fredagstaco i dag heller (jeg lager ikke det om vi er bare oss tre) og jeg vet ikke når han kommer hjem. Utpå kvelden en gang, sa han.
Jeg skal bade barn, legge dem, sette meg i sofa og etterhvert finne noe mat til meg og mannenJo nå har jeg det helt supert, leiligheten er rydda, jeg har masse bær, kjøpt meg blomster, lillebror sover og jeg vasker en maskin med klær mens jeg sløver her med radioen påhva skal du resten av fredagen da søta?
ja, for kan jo ikke akkurat skravle med meg selv. da får jeg alle svarene jeg vil ha daHåper du får noen å skravle med da![]()
Her er himmelen blå og sola skinnerVærsågod!Fortsatt grått her da, men ikke no regn. Hvordan ser det ut der?
Kom akkurat hjem fra handletur nå, så nå blir det vel barne-tvkos med junior før leggetid. DA blir det jammen meg avslapning etterpå!Hehe, nei da må man regne med noen humper i veien og retningsendringer![]()
Sant det, er de små tingene som tellerSkal ofte så lite til og![]()
Ikke noe problemer her???Appen er visst litt små vanskelig i dag og:O makan!
Var nok detEller det![]()
Hvor er bilen da?!Iiiiik - 9% batteri. Og laderen ligger i bilen![]()
Jeg kan fortsatt leseVanskelig å oppdra slike som henne![]()
*plystre, plystre*Kanskje vi blir sabotert?? Hvem kan være den skyldige?![]()
![]()