Okay, fint å ha barnefri en gang i mellom også da.De to eldste er her annenhver helg..Resten har vi hele tiden, unntatt annenhver helg, da er de hos pappaen sin
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okay, fint å ha barnefri en gang i mellom også da.De to eldste er her annenhver helg..Resten har vi hele tiden, unntatt annenhver helg, da er de hos pappaen sin
![]()
Ufattelig tung luft her ogsåVåkna til det tordenværet idag jeg. Smalt skikkelig, og høljeregna. Ser ut som det lysner nå da![]()
Sier det igjen, du er for søtInnom med fem fluer på beinet![]()
Er sinnsykt med fluer om dagen :-o
Jobber i tollvesenetNei ikke lett å sovne hvis dere er så mange på skift. Hva jobber du med?
God morgenGod morgen, damer! Har dere hatt noen fine drømmer?
20 stk er da nok. Er moren din flink å hjelpe til med maten, slik at det ikke blir så mye på deg?
God formiddagGod morgen jenter.
Planer for dagen? Jeg stod nettopp opp, og mannen har tatt med seg minstemann for å handle litt. Godt med en rolig morgen![]()
Nei, det gjør den ikkeDa blir vel aldri jobben kjedelig heller?![]()
Hva skal dere shoppe?God formiddag
Jeg skal på shopping med eldste idag!
Mini og junior har vi alltid hjemme, så helt barnefri har vi mer eller mindre aldriOkay, fint å ha barnefri en gang i mellom også da.så lenge det ikke blir for mye iallfall!
Håper du får en fin vaktVeldig deiligMen nå er det jobb
Nå har du vel tatt igjen da?Jepp henger fortsatt etter![]()
Det blir det, men så var vi veldig heldige som fikk ei sprek og fin frøkenBlir fort en annen start når de er født for tidlig, men godt hun var frisk. Ja lurt å være i barnehagen en del før oppstart. Er barnehagen langt fra dere?
Ja da må du være veldig våkenJobber i tollvesenet![]()
Ja da er det et stykke unna. Får håpe han takler det fint. Jobber selv på liten avdeling, og i fjord var jeg på ei gruppe med 9 barn i den alderen. Alle hadde en grei tilvenningDet blir det, men så var vi veldig heldige som fikk ei sprek og fin frøken
Er et lite stykke, tar kanskje 20 minutter å gå dit..![]()
.Skjønner jeg godt!Nei, det gjør den ikkejeg stortrives!
Hos oss i begynnelseJa da ligger du godt an. Skal du ha babyen inne hos dere i begynnelsen, eller på eget rom?
Det hjelper mye detJepphu blir nok med på å planlegge ganske mye
og lager nok noe mat og kake og
![]()
Så kjekt da. Kose dere mye på shoppingGod formiddag
Jeg skal på shopping med eldste idag!