Snodig. Kanskje det bare gjelder sør for OsloSå rart da.. Vært plaga spnn av og på i hele dag. Tror ikke det er nettet, for er kun bv jeg har vært plaga med. Var plaga på nettleseren og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snodig. Kanskje det bare gjelder sør for OsloSå rart da.. Vært plaga spnn av og på i hele dag. Tror ikke det er nettet, for er kun bv jeg har vært plaga med. Var plaga på nettleseren og.
Håper du får en fin nattNei jeg må kaste inn håndkleet og barbere tenna! Natta!
Ja, bortsett fra at jeg bekymrer meg litt for hvorfor da... En dag dro han ikke inn før etter ni, nærmere ti tror jeg. Han var kvalm og uvel og ikke i formSå deilig![]()
Få se bilde danei fysj;D men syns den passet godt inn her![]()
Jeg vet...Men nå er den treig igjen!!
For eksempel detVært lykkelig uvitende om dens eksistens?
Jeg er 18 uker og en halv kilo ned så langt.Så kjedelig... Mat som er så godt og taco i tillegg.. Matlysten min har gått opp og spiser mer enn før. Og enda holder vekta seg... Skjønner ikke hvor alt blir av![]()
Skriver : eek: uten mellomrommetHvordan lager du det morsomme smilet?![]()
Nei ikke egentlig ! Men snuppa var hos mamma og nekta å ta flaske plutselig, så jeg stressa veldig med det !Hallomye å gjøre på jobb?
Jepp henger fortsatt etterRundt samme tida som meg da![]()
Ja det klarer du nok fintFår se om jeg dobler det innen mnd er slutt
Hadde jo håpet dere sov snartNår har du tenkt å ta igjen da?
Satser på at vi andre tar kvelden snart![]()
Ganske frekk!!Bahaha hvordan våger han?!
Får mange fine på ebay til en billig penge...Lyst på wallstickers til barnerommene vi skal pusse opp også. Hhv gutt på 7 og jente på 4,5 så vi får se hva vi finner på etterhvert
Lille i magen skal sove med oss et år eller to, og ettet lillesøster sin plan deretter flytte inn til henne, hun flyttet jo fra oss og inn til storebror i sin tid.
Hoho...fortsatt lykke tilJeg kasta tydeligvis ikke det håndkleet hardt nok.. Prøver igjen!
Jeg sover snartHadde jo håpet dere sov snart
Har gitt opp, måtte lage mat og da havnet jeg langt bak igjen![]()
Det klarer du daSkulle hatt 12 innlegg til..
Gjenstår æ seJa det klarer du nok fint
Sov godt søtaSamboer og jeg endte opp med å diskutere modulsofaer i kveld mens mini lå og sov på sofaen.
Nå har jeg tatt med meg snuppa på soverommet, så skal jeg sove litt jeg og
Sov godt og drøm søtt alle sammen![]()