Skravletråd august

Ja, bortsett fra at jeg bekymrer meg litt for hvorfor da... En dag dro han ikke inn før etter ni, nærmere ti tror jeg. Han var kvalm og uvel og ikke i form

Han SKAL til legen og ta 24 timers blodtrykksmåling, han har nemlig trolig høyt blodtrykk, det var helt på grensen i fjor, sa tok han måling i ferien...

Så kjedelig... Mat som er så godt og taco i tillegg.. Matlysten min har gått opp og spiser mer enn før. Og enda holder vekta seg... Skjønner ikke hvor alt blir av :p
Jeg er 18 uker og en halv kilo ned så langt.

Jeg har ikke kastet opp. Men skjønner jo hvorfor det går sånn. Jeg fyller på med ekstra måltider og gjerne ekstra fett/kalorier i det jeg spiser, så går jeg vel oppover etterhvert. Ca fra midten de andre gangene.

Lyst på wallstickers til barnerommene vi skal pusse opp også. Hhv gutt på 7 og jente på 4,5 så vi får se hva vi finner på etterhvert

Lille i magen skal sove med oss et år eller to, og ettet lillesøster sin plan deretter flytte inn til henne, hun flyttet jo fra oss og inn til storebror i sin tid.
Får mange fine på ebay til en billig penge...
Lille i magen skal også sove en stund hos oss, men ikke så lenge.. tenker det blir den tiden jeg ammer hu.. Men skal ha hu i egen seng inne hos oss.
Men vil ha rommet ferdig... Synes det er kos. Også har vi da et rom som ser fint ut når folk soverover ;) Sånn som rommet så ut når vi kjøpte det var helt pyton.... Nå er vi straks ferdig med malingen av rommet og da skal senga males ;) Vil at vi skal ha egen stil og ikke like kjedelig hvit seng som alle andre ;) Blitt litt lei å ha ting likt ;)

Hadde jo håpet dere sov snart:P
Har gitt opp, måtte lage mat og da havnet jeg langt bak igjen:P
Jeg sover snart ;)
Kan ikke svare for de andre :p

Samboer og jeg endte opp med å diskutere modulsofaer i kveld mens mini lå og sov på sofaen.
Nå har jeg tatt med meg snuppa på soverommet, så skal jeg sove litt jeg og:)

Sov godt og drøm søtt alle sammen:)
Sov godt søta:D

Back
Topp