Prøver på detDet klarer du da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver på detDet klarer du da![]()
Haha...er da bittelitt moderne daÅååååh ha ha trodde du mente at du aldri brukte nettleseren til NOE!
Nei, det er guffentJaEr ikke noe godt å være uvel, svimmel
Tipper du gleder deg, jaJa... Så skal bli digg til høsten med Taco i helgene igjen![]()
Mye fint på ebay ja.Får mange fine på ebay til en billig penge...
Lille i magen skal også sove en stund hos oss, men ikke så lenge.. tenker det blir den tiden jeg ammer hu.. Men skal ha hu i egen seng inne hos oss.
Men vil ha rommet ferdig... Synes det er kos. Også har vi da et rom som ser fint ut når folk soveroverSånn som rommet så ut når vi kjøpte det var helt pyton.... Nå er vi straks ferdig med malingen av rommet og da skal senga males
Vil at vi skal ha egen stil og ikke like kjedelig hvit seng som alle andre
Blitt litt lei å ha ting likt
![]()
Ja, gjett om... Har ikke blitt noe mer taco på gubben siden jeg ikke spiser det nå.. Så han gleder seg ogsåTipper du gleder deg, ja![]()
20 minutter nå....gubben forstyrrer, han snakker til meg liksom..
![]()
Ja, det har det :O Er heldigvis ikke plasseringen som teller da!
Kjekt det!Nå begynner jeg å bli klar for dåp![]()
Her må også lille i magen sove på vårt rom i et år ca, evt. Til vi finner noe større. Er så dyrt her vi bor nå, og når vi skal gå fra leilighet til hus må vi ha en del oppspart. Men håper det går fint å dele rom så lengeLyst på wallstickers til barnerommene vi skal pusse opp også. Hhv gutt på 7 og jente på 4,5 så vi får se hva vi finner på etterhvert
Lille i magen skal sove med oss et år eller to, og ettet lillesøster sin plan deretter flytte inn til henne, hun flyttet jo fra oss og inn til storebror i sin tid.
Blir dere mange?Nå begynner jeg å bli klar for dåp![]()
Det tror jeg det er!![]()
Er det nå til helgen?Nå begynner jeg å bli klar for dåp![]()
Ha en fin nattDa logger jeg av for kvelden. God natt![]()
Hadde tenkt til å samsove bare de første ukene, for å bli kjent og kose oss. Men det blir vel de først 2-4 ukene.. Vil venne ungen til å sove i sin egen seng. Har ikke ammet før, men regner med at jeg skal amme til et sted mellom 6-12 mnd alder. Full amme + kose amme etter det.Mye fint på ebay ja.
Jeg ammer mine lenge jeg. Det er derfor vi har dem på vårt rom så lenge. Jeg orker ikke å stå opp når jeg ikke må og er dreven på å amme liggende i halvsøvne. Vi samsover altså.
Kjekt det!
Blir dere mange?
JaEr det nå til helgen?
Kanskje bedre nå som folk legger segVeldig sånn av og på hos meg i hvert fall.. Ja, det er innmari kjedelig!
Vet ikke hva jeg skal gjøre med ham...For en mann..