Skravletråd august

Får mange fine på ebay til en billig penge...
Lille i magen skal også sove en stund hos oss, men ikke så lenge.. tenker det blir den tiden jeg ammer hu.. Men skal ha hu i egen seng inne hos oss.
Men vil ha rommet ferdig... Synes det er kos. Også har vi da et rom som ser fint ut når folk soverover ;) Sånn som rommet så ut når vi kjøpte det var helt pyton.... Nå er vi straks ferdig med malingen av rommet og da skal senga males ;) Vil at vi skal ha egen stil og ikke like kjedelig hvit seng som alle andre ;) Blitt litt lei å ha ting likt ;)
Mye fint på ebay ja.

Jeg ammer mine lenge jeg. Det er derfor vi har dem på vårt rom så lenge. Jeg orker ikke å stå opp når jeg ikke må og er dreven på å amme liggende i halvsøvne. Vi samsover altså.

Lyst på wallstickers til barnerommene vi skal pusse opp også. Hhv gutt på 7 og jente på 4,5 så vi får se hva vi finner på etterhvert

Lille i magen skal sove med oss et år eller to, og ettet lillesøster sin plan deretter flytte inn til henne, hun flyttet jo fra oss og inn til storebror i sin tid.
Her må også lille i magen sove på vårt rom i et år ca, evt. Til vi finner noe større. Er så dyrt her vi bor nå, og når vi skal gå fra leilighet til hus må vi ha en del oppspart. Men håper det går fint å dele rom så lenge :-)

:eek: RonjaR og dere andre eksperter lærer altså Newbie me så masse! :P Takk!!

Det tror jeg det er!:eek:

Det er jo helt ekstremt :O og svetten renner, men nå er jeg ferdig, lurte på å ta vinduene siden jeg var så godt igang men fant ut at det er bedre i dagslys... men nå må lillebror snart våkne før puppen min sprenger her....

Mye fint på ebay ja.

Jeg ammer mine lenge jeg. Det er derfor vi har dem på vårt rom så lenge. Jeg orker ikke å stå opp når jeg ikke må og er dreven på å amme liggende i halvsøvne. Vi samsover altså.
Hadde tenkt til å samsove bare de første ukene, for å bli kjent og kose oss. Men det blir vel de først 2-4 ukene.. Vil venne ungen til å sove i sin egen seng. Har ikke ammet før, men regner med at jeg skal amme til et sted mellom 6-12 mnd alder. Full amme + kose amme etter det.

Back
Topp