Da har du brukt mange timer her inneNærmer meg 137.000!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du brukt mange timer her inneNærmer meg 137.000!!![]()
Med så mange som har hevet seg på skravle-kjøret denne mnd synes jeg det er bra jeg. Jeg ligger enda lengre nede enn deg, fo r å si det sånn![]()
Du er rååå!Nærmer meg 137.000!!![]()
Makan til tull altså"Bv forum har desverre stoppet"
"Kobler til server...."
Åh, nei nå orker jeg ikke mer. Nå er det natta![]()
Jøss..mest ikke hatt problemer i det hele tatt, jeg."Bv forum har desverre stoppet"
"Kobler til server...."
Åh, nei nå orker jeg ikke mer. Nå er det natta![]()
Jeg er litt oftere innom enn deg daDet orker jeg ikke lenger![]()
Var jo 500 innlegg da jeg kom inn her jo![]()
Ja, det har det :O Er heldigvis ikke plasseringen som teller da!Ja, det er sant... Har plutselig blitt mange flere her![]()
Hihi...sant detMjo, men det hender jeg sitter igjen med en følelse av dette fikk jeg ikkeno ut av!
Irriterende!Makan til tull altså
Husk å være forsiktig med bruk av et ordsinnlegg
Det tror jeg påIrriterende!
Så rart da.. Vært plaga spnn av og på i hele dag. Tror ikke det er nettet, for er kun bv jeg har vært plaga med. Var plaga på nettleseren og.Jøss..mest ikke hatt problemer i det hele tatt, jeg.
God natt!
Lyst på wallstickers til barnerommene vi skal pusse opp også. Hhv gutt på 7 og jente på 4,5 så vi får se hva vi finner på etterhvertIngen tapet...
Vi går for alve-rom. Har kjøpt alve wallstick på ebay. Og en annen wallstick og sånne stjerner som lyser.. Brukte litt i underkant av 100 kr på alt til sammen. Finnes sikkert sånn lille prinsesse også..
Så deiligOi, mannen er på vei hjem! Tidligere enn forvent i rapporteringsuka alle dager hittil!!
Jeg og! NattaDa har jeg lagt meg.
Natta
God nattDa har jeg lagt meg.
Natta
Det tror jeg det er!Ja det er det, men klærne var ikke tørre :O lurer på om det kan være litt høy luftfuktighet nå jeg Hehe