Veldig sånn av og på hos meg i hvert fall.. Ja, det er innmari kjedelig!Kjedelig når ting kranglerfortsatt tregt her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sånn av og på hos meg i hvert fall.. Ja, det er innmari kjedelig!Kjedelig når ting kranglerfortsatt tregt her...
Samboer og jeg endte opp med å diskutere modulsofaer i kveld mens mini lå og sov på sofaen.
Nå har jeg tatt med meg snuppa på soverommet, så skal jeg sove litt jeg og
Sov godt og drøm søtt alle sammen![]()
Ingen tapet...Jeg tenkte tapet med motiv fra "lille prinsesse" (barnetv) jeg og lurte på hvor du hadde funnet det...
For en mann..20 minutter nå....gubben forstyrrer, han snakker til meg liksom..
![]()
God nattDa logger jeg av for kvelden. God natt![]()
Det skal jeg straks gjøre også. God nattDa logger jeg av for kvelden. God natt![]()
Ja, nå er det ferdig maltHurra, så deilig![]()
Det er mye![]()
Hehe, jaja.. Kald grandiosa funker det ogMinsten først♥
Nærmer meg 137.000!!Flink du er.
Jeg nærmer med 30.000
Så kjedelig... Mat som er så godt og taco i tillegg.. Matlysten min har gått opp og spiser mer enn før. Og enda holder vekta seg... Skjønner ikke hvor alt blir avDet kjipe for meg er bare at jeg klarer bare ca 1/2 porsjon an middag før jeg er mett. Og taco er jo så godt, enn å måtte gi seg så fort da '!!
Med så mange som har hevet seg på skravle-kjøret denne mnd synes jeg det er bra jeg. Jeg ligger enda lengre nede enn deg, fo r å si det sånnOj, fortsatt bare på 18plass jeg![]()
Skal du fikse sveisen eller shoppe?Da ble du nok fin
Fikk shoppet litt da ja
Håper jeg kan si det samme til lørdag![]()