Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp oppe kl 10. Sovnet ikke før 3God morgen. Sent oppe i dag?![]()
Ja da forstår jeg godt at du sov til 10Jepp oppe kl 10. Sovnet ikke før 3
Var visst mer spennende på utsiden enn innsidenAha, hadde det litt travelt med å komme til verden?
Ja, blir litt aldersforskjell. Men tror det skal gå bra. Vesla er ganske reflektert og gleder seg til å endelig bli storesøster, så satser på at det skal gå fint!
Ja forstår at det må ha vært en overraskelse. 6 uker før termin, måtte dere være lenge på sykehuset da? Skal nok gå godt med han i barnehagen. Du har jo anledning til en rolig og lang tilvenning.
Skal siTror jeg prøver på 1500 innlegg til denne mnd jeg. Da har jeg rundt tall til neste mnd
Rydde og maleJa da forstår jeg godt at du sov til 10. Var selv i seng kl 1, så stod opp 9.30 ca. Planer for dagen?
Litt usikker på det menSkal si. Du klarer det nok
![]()
Har du stor familie, mange du må invitere?
Kan ikke klage da nei! Verre i de periodene jeg sliter med urolige føtter og armer. Da blir det ikke mye søvn.
Travel dag da.......Rydde og male
Sortere og kaste
Kjedelig dag hvertfallTravel dag da.......
20 stk er da nok. Er moren din flink å hjelpe til med maten, slik at det ikke blir så mye på deg?Nja.. Blir sikkert max 20stk
Skal bare ha en uoffisiell fest hjemme hos foreldrene mine (vi hsr ikke plass hos oss)![]()
Åh, koselig! Ååh, skal hun hjelpe til med ALT eller?Var visst mer spennende på utsiden enn innsiden![]()
Det blir nok stas å bli storesøster ja..11-åringen til sambo syntes det var kjempestas i allefall, og gleder seg til de minste blir større så hun kan passe dem
Men hun er litt i overkant ivrig, da
![]()
Må vel gjøres...... Men ikke det kjekkeste nei.Kjedelig dag hvertfall
Vi var på sykehuset i to uker før vi fikk reise hjem med sonde, men ble ikke skrevet ut før det var gått tre uker..Ja forstår at det må ha vært en overraskelse. 6 uker før termin, måtte dere være lenge på sykehuset da? Skal nok gå godt med han i barnehagen. Du har jo anledning til en rolig og lang tilvenning.
Bortimot alt!Åh, koselig! Ååh, skal hun hjelpe til med ALT eller?![]()
Ja, det er helt sant, selv om jeg skjønner det kan bli litt mye.Bortimot alt!Blir nesten litt mye..
Men det er koselig, og bedre at hun viser interesse enn ingen ting i det heletatt
![]()
Blir fort en annen start når de er født for tidlig, men godt hun var friskVi var på sykehuset i to uker før vi fikk reise hjem med sonde, men ble ikke skrevet ut før det var gått tre uker..Hun var frisk og fin, og trengte bare spisetrening
Ja, vi skal dra til barnehagen i helga og leke litt ute der. Også skal vi høre om vi får komme på besøk å hilse på før oppstart![]()
. Ja lurt å være i barnehagen en del før oppstart. Er barnehagen langt fra dere?De to eldste er her annenhver helg..Ja, det er helt sant, selv om jeg skjønner det kan bli litt mye.har dere de på fulltid, de største og?