Skravletråd august

Koselig med besøk da:)
Vi skal snart til frisøren her, guttungen skal klippe seg.
Så skal vi treffe ei venninne av meg på leos lekeland.
Han har fri fra barnehagen i dag:D

Jeg har ikke lyst på annet enn besøket som kommer i kveld jeg da :P fetteren med familie kunne godt latt Vær å komme syntes jeg Haha :P

Dere må kose dere masse :) her er jeg på vei inn i dusjen nå :)

Hun sover søtt igjen nå. Lå med en arm ut av sengen og koset med skjegget til faren da jeg tittet inn. Men nå har han luftet hunden og gått for å finne seg mat. Gidder ikke jobbe i natt sier han. Sove. Håper å bli ferdig i morgen (fristen et i morgen, men de driver visst både før og etter denne...) vi får se.

Håper han har fri i helga, har lovet eldste en tur på biblioteket oss denne lesekonkurransen, vi må låne bøker (som om ikke vi har tusen bøker hjemme.. ) og jeg skal jo få meg plommetre.
Håper han trapper ned jobbingen litt:)

Hei dere :-D

Akkurat nå er frøkna igjen alene.

Storebror følges på sfo.

Etterpå skal jeg dusje, og så skal vi kjøre samboer en tur på jobb sånn at han får begynt å forberede nytt skoleår.
Så drar vi en tur på jobben min sånn at frøkna får lekt litt.. Jeg trenger også å begynne å tenke litt jobb nå... Ting jeg må få litt på plass til oppstart på mandag.

Ellers får vi bare nyte de siste dagene før jobben, sfo og bhg braker løs igjen :-o

God morgen, da er endelig spisestua og stua rensket eller bursdag og jeg kan fortsette dagen litt lettere:)
ImageUploadedByBV Forum1438931977.698416.jpg

Våkna til det tordenværet idag jeg. Smalt skikkelig, og høljeregna. Ser ut som det lysner nå da:)

Back
Topp