hørt sangen #nofilter med linni meister? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres vondt ut. Håper du snart slipper smertenedet er grusomt, men det er ikke sånn utskrapning med narkose. jeg håper jeg slipper dette, men han brukte ett redkap for å ta ut klumpene i livmorshalsen min i håp om smertene skal lette.
Min spiser hele tiden. Hun er ti mnd, så er jo på tide å slutte med dette natte tulletja han spiser vel fremdels om nattenåå savner den tiden! <3 men her er det ikke noe prøving før vi vet om det er noe galt med oss eller om vi kan få noen annen støtte enn det vi allerde har
jeg holdt ut, men var ikke noe behagelig nei. håper jeg og, og ikke minst blødnignene. blødd 17 dager nå, men ut fra tester er jeg ikke blodfattigHøres vondt ut. Håper du snart slipper smertene
husker godt at jenta mi og spiste en del på nattenMin spiser hele tiden. Hun er ti mnd, så er jo på tide å slutte med dette natte tullet
god natt til degNei, da må jeg mate snuppis og prøve å sove litt.
Laaang dag i morgen
Bra hun passer på degjeg holdt ut, men var ikke noe behagelig nei. håper jeg og, og ikke minst blødnignene. blødd 17 dager nå, men ut fra tester er jeg ikke blodfattigmen det går utover matlysen og behovet for å drikke. måtte jo flire litt opp i dette for hadde med jenta mi og hun kjeftet på han
![]()
jaBra hun passer på deg![]()
Sånn og forstå..Jeg har hatt en grusom dag så derfor det er mye tanker i hodet på meg :/ jeg må opp med jenta mi for mann er oppe 05:00 og drar halv 6jenta mi må vekkes for hun kan godt sove til 9
![]()
ikke ettter å fått bekreftet en SA til neiSånn og forstå..
Det er ikke alle dager som er like enkle, dessverre.. :/
Det må han da slutte med20 minutter nå....gubben forstyrrer, han snakker til meg liksom..
![]()
Så hva skal du?Nei, da må jeg mate snuppis og prøve å sove litt.
Laaang dag i morgen
Det er også en mulighet ja! Skal uansett bli deilig å ikke jage opp tre ganger om natten! Gud så trøtt man er mens man ammerEller du kan lage selv ;-)
Det gjorde vi.
Kjøpte en vanlig spinkelseng brukt, kappet av ene langsida og satte den i klem mellom vår seng og veggen. Funka gull, og gav oss litt ekstra plass i tillegg til vår 180 seng ;-)
Ofte havna jeg uti den senga selv også i løpet av natta![]()
Flaks jeg er lita![]()
Skjer med å våkne av kvalme midt på natten?Unødvendig syns jeg!
Mariekjeks frister ikke halv fem om morran!
Det er jo bare SÅ koseligJeg bare digger å ha en liten sovende baby i armkroken på kvelden![]()
Det er jo bare SÅ koselig![]()
Men du? Fanga jeg opp riktig om du er helt alene om denne babyen her?Ja det er det ❤