Skravletråd august

hørt sangen #nofilter med linni meister? :p

ja han spiser vel fremdels om natten :) åå savner den tiden! <3 men her er det ikke noe prøving før vi vet om det er noe galt med oss eller om vi kan få noen annen støtte enn det vi allerde har
Min spiser hele tiden. Hun er ti mnd, så er jo på tide å slutte med dette natte tullet

Høres vondt ut. Håper du snart slipper smertene
jeg holdt ut, men var ikke noe behagelig nei. håper jeg og, og ikke minst blødnignene. blødd 17 dager nå, men ut fra tester er jeg ikke blodfattig :) men det går utover matlysen og behovet for å drikke. måtte jo flire litt opp i dette for hadde med jenta mi og hun kjeftet på han :p

jeg holdt ut, men var ikke noe behagelig nei. håper jeg og, og ikke minst blødnignene. blødd 17 dager nå, men ut fra tester er jeg ikke blodfattig :) men det går utover matlysen og behovet for å drikke. måtte jo flire litt opp i dette for hadde med jenta mi og hun kjeftet på han :p
Bra hun passer på deg:)

Jeg har hatt en grusom dag så derfor det er mye tanker i hodet på meg :/ jeg må opp med jenta mi for mann er oppe 05:00 og drar halv 6 :p jenta mi må vekkes for hun kan godt sove til 9 :p
Sånn og forstå.. :)
Det er ikke alle dager som er like enkle, dessverre.. :/

Sånn og forstå.. :)
Det er ikke alle dager som er like enkle, dessverre.. :/
ikke ettter å fått bekreftet en SA til nei :( jeg er trøtt nå så håper at jeg sovner etter hvert :) surfer litt på nettet. se om jeg finner noe fint å kjøpe til jenta mi <3

Eller du kan lage selv ;-)
Det gjorde vi.

Kjøpte en vanlig spinkelseng brukt, kappet av ene langsida og satte den i klem mellom vår seng og veggen. Funka gull, og gav oss litt ekstra plass i tillegg til vår 180 seng ;-)
Ofte havna jeg uti den senga selv også i løpet av natta :-P
Flaks jeg er lita :-P
Det er også en mulighet ja! Skal uansett bli deilig å ikke jage opp tre ganger om natten! Gud så trøtt man er mens man ammer:-)

Skjer med å våkne av kvalme midt på natten? :eek: Unødvendig syns jeg! :P Mariekjeks frister ikke halv fem om morran!

Back
Topp