Greit antall detJaskal lage kaka selv også. Så holder på med pynten nå
25 stykker ca
Nei neste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit antall detJaskal lage kaka selv også. Så holder på med pynten nå
25 stykker ca
Nei neste![]()
Må oppdra hanVet ikke hva jeg skal gjøre med ham...
Er på mange år daDu er jo en racer![]()
Vi har strengt tatt et rom til, gjesterommet. Har bare null interesse av å måtte ut av senga, enda mer ut av rommet, for å amme på natt/morgen. Så våre sover hos oss lenge fordi jeg vil det.Her må også lille i magen sove på vårt rom i et år ca, evt. Til vi finner noe større. Er så dyrt her vi bor nå, og når vi skal gå fra leilighet til hus må vi ha en del oppspart. Men håper det går fint å dele rom så lenge![]()
Eneste jeg burde ha gjort er å legge megJeg har masse burde ha gjort, men kommer ikke i gang...
Dette tror jeg blir rekordmånedOver 300 sider på 6 dager. Himmel
Har blitt noenDa har du brukt mange timer her inne
Så bra da! På søndag?Nå begynner jeg å bli klar for dåp![]()
Møkk!"Bv forum har desverre stoppet"
"Kobler til server...."
Åh, nei nå orker jeg ikke mer. Nå er det natta![]()
Bare noen få!Har blitt noen![]()
Greit antall det
Ja det er akkurat nokSå bra da! På søndag?
Håper hun sovnet greit igjenJeg lurte på hvorfor mannen ikke hadde kommet opp. Fant ham på barnerommet. Var noen våken, spurte jeg. Ja, lillesøster satt i trappa og ventet på ham, sier han. Jeg hørte ikke at hun sto opp. Dvs, hørte noe like før han kom, trodde først det var ham. Men så hørte jeg bilen. Så det var nok henne der da.
Enig med deg. Vi skal kjøpe bed side crib denne gangen. Var så slitsomt å i det hele tatt gå ut av senga!Vi har strengt tatt et rom til, gjesterommet. Har bare null interesse av å måtte ut av senga, enda mer ut av rommet, for å amme på natt/morgen. Så våre sover hos oss lenge fordi jeg vil det.
Håper natten blir bedre enn forrigeDa har jeg lagt meg.
Natta
Kan se sånn utDette tror jeg blir rekordmåned![]()
Oi, da burde han ta en tur til legen ja...høres ikke bra utJa, bortsett fra at jeg bekymrer meg litt for hvorfor da... En dag dro han ikke inn før etter ni, nærmere ti tror jeg. Han var kvalm og uvel og ikke i form
Han SKAL til legen og ta 24 timers blodtrykksmåling, han har nemlig trolig høyt blodtrykk, det var helt på grensen i fjor, sa tok han måling i ferien...
Oi så gøy at du lager den selv.Jaskal lage kaka selv også. Så holder på med pynten nå
![]()
25 stykker ca![]()
Nei neste![]()
Da skjønner jeg du stresset! Gikk det bra til slutt?Nei ikke egentlig ! Men snuppa var hos mamma og nekta å ta flaske plutselig, så jeg stressa veldig med det !