Skravletråd august

Her må også lille i magen sove på vårt rom i et år ca, evt. Til vi finner noe større. Er så dyrt her vi bor nå, og når vi skal gå fra leilighet til hus må vi ha en del oppspart. Men håper det går fint å dele rom så lenge :-)
Vi har strengt tatt et rom til, gjesterommet. Har bare null interesse av å måtte ut av senga, enda mer ut av rommet, for å amme på natt/morgen. Så våre sover hos oss lenge fordi jeg vil det.

Synes jeg kjenner hodepinen kommer snikende tilbake. Håper jeg sover den bort. Kan ikke jobbe sånn jeg var i kveld, og liker ikke ta mer paracet enn jeg absolutt må, særlig som gravid

Jeg lurte på hvorfor mannen ikke hadde kommet opp. Fant ham på barnerommet. Var noen våken, spurte jeg. Ja, lillesøster satt i trappa og ventet på ham, sier han. Jeg hørte ikke at hun sto opp. Dvs, hørte noe like før han kom, trodde først det var ham. Men så hørte jeg bilen. Så det var nok henne der da.
Håper hun sovnet greit igjen:)

Vi har strengt tatt et rom til, gjesterommet. Har bare null interesse av å måtte ut av senga, enda mer ut av rommet, for å amme på natt/morgen. Så våre sover hos oss lenge fordi jeg vil det.
Enig med deg. Vi skal kjøpe bed side crib denne gangen. Var så slitsomt å i det hele tatt gå ut av senga! :P

Ja, bortsett fra at jeg bekymrer meg litt for hvorfor da... En dag dro han ikke inn før etter ni, nærmere ti tror jeg. Han var kvalm og uvel og ikke i form

Han SKAL til legen og ta 24 timers blodtrykksmåling, han har nemlig trolig høyt blodtrykk, det var helt på grensen i fjor, sa tok han måling i ferien...
Oi, da burde han ta en tur til legen ja...høres ikke bra ut:(

Ja :) skal lage kaka selv også. Så holder på med pynten nå :)
25 stykker ca :)
Nei neste :)
Oi så gøy at du lager den selv.

Vi hadde alt for mange gjester sist. Må kutte ned denne gangen. 50 gjester til dåp liksom. Kunne giftet oss i stedet:P

Back
Topp