Det er det viktigste, selv om det kanskje ikke er det du tenker akkurat nåJada de kosa seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det viktigste, selv om det kanskje ikke er det du tenker akkurat nåJada de kosa seg![]()
Har ikke det, men prøver å beholde plassen minHar du tatt opp jakten igjen?!![]()
Selvfølgelig, du holder deg godt til å være så gammel, snuppaEr det meg dere snakker om nå, sist jeg sjekket var ikke du der riktig enda![]()
Blir nok mange om beinet jaHehe, tipper aaaaalle vil ha den![]()
Avokado har jeg aldri tenkt på å ha til. Det må prøves! Vi har salat, agurk, tomat, mais, noen ganger grønne linser, ost og så kjøttdeig da. Og noen ganger løk eller paprika. Sjelden vi har kyllingkjøttdeig egentlig. Og rømme♥Salat, agurk, mais, løk og avokado i tillegg til ost, rømme og tacosausOgså varierer vi mellom vanlig kjøttdeig og kyllingkjøttdeig..
Hva har dere på?
Måtte avsløre det i uke seks sist fordi jeg kasta opp på jobb og jobber i bhgJa, ja...da får du jo bare avsløre hemmeligheten da![]()
Tusen takk.Selvfølgelig, du holder deg godt til å være så gammel, snuppa![]()
Både penger å spare og variert mat. Det er braFaktisk veldig lurt![]()
Farget det sjokoladebrun og klippet littKjempekoselig
Klippet håret eller?
Ble det noe spennende med hjem fra shopping da?
Stakkars, ikke noe morsomme disse første ukeneÅååååh jeg er såååå kvalm!!! *syte syte*
Det er overraskende hvor fort det plutselig kan gåHar litt lyst til å klare 1500 ja. 2222 er urealistisk for meg. Trolig 1500 også, men jeg prøver![]()
må jo bare skravle og se hva det fører til.
Var ung du daJepp! Fikk min første da jeg var 19, og har alltid følt meg mye yngre enn andre mødre jeg møter på![]()
Da er du heldigHehe, da ser jeg at du ville være ifred
Jeg føler meg overraskende oppegående egentlig
Hadde faktisk sett for meg en helvetesmåned med hylende unge og våkenetter..
Det tror jeg ogsåTror det blir en del som havner høyt opp denne gangen.
Nei, jeg er så lykkelig for at jeg er gravid, men fader da, er det nødvendig å lage sånn bøll?Stakkars, ikke noe morsomme disse første ukene
Joda, ser det i kveld faktisk. Særlig når jeg jobber med prosesser som stadig tar et par minutter jeg må vente. Lett å snike seg inn fra appen i mens da gittDet er overraskende hvor fort det plutselig kan gå![]()
Ja ikke santMå til når man spiser så mye is![]()
![]()
Hurra, så flink du erYey klatret opp til 5.plass!!