Funker det ogHar såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene minemen vil at mini skal ha en form for faddere likevel
![]()
Her blir det dåp i oktober, tror vi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker det ogHar såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene minemen vil at mini skal ha en form for faddere likevel
![]()
Blir ofte litt kaffekopper etter besøk jaHer har vi hatt besøksdag
Først en kamerat av gubben som plutselig kom med blomster og greier
Så kom mamma og tante på vesøk etterpå. Fikk jaggu blomst og gave av dem ogGaver er gøy!
Nå har mini nettopp spist, så nå må jeg og rydde litt. Ble brukt en del kaffekopper idag, gitt![]()
Herlig å være litt sosialJa det er veldig greitJeg syns det var sååå deilig å komme meg ut litt <3 Gruer meg til neste helg, da skal jeg være vekk fra lillemor fra fredag til søndag (!) Kjenner det river i hjerterota bare jeg tenker på det!
Skal til Danmark med jobben. Kunne blitt hakke morsommere om jeg kunne drekke vin som planlagt
Nå må jeg prøve å ro meg unna det også..
Det har jeg hørt flere som gjør, aldri prøvd det selv daWhat!?er det bedre?
Skal dere har i human-etisk e.l eller har dere tenkt til å bare ha uoffisiell navnefest?Har såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene minemen vil at mini skal ha en form for faddere likevel
![]()
Hehe...nei, sove er strengt forbudt på jobbSikkert lett og sovne hvis det blir for rolig kan jeg tenke meg![]()
Å ja, dere skulle male?Rommet vårt![]()
Navnefest, mat og isHva snakkes det om i kveld da?![]()
Huff nå må mannen kjøpe med japp ogDet har jeg hørt flere som gjør, aldri prøvd det selv da
Flott, full skjerpingsUnnskyld! Skal ikke glemme den mer
Det skal viÅ ja, dere skulle male?![]()
Fra nå av jaFlott, full skjerpings![]()
Skal dere har i human-etisk e.l eller har dere tenkt til å bare ha uoffisiell navnefest?![]()
Blir ofte litt kaffekopper etter besøk jahehe
Gaver er gøy. Fikk dere masse fint da?![]()
Jippi, så braNå var den sendt!
Takk for tipsDet er sikkert lurt ja
Nå begynner du å surre mye, kjære???Å ja det stemmer. Hadde glemt det
Funker det ogBlir koselig da! Dåp eller ei, en god fadder kan alle ha bruk for
![]()
Her blir det dåp i oktober, tror vi..![]()