Skravletråd august

Har såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene mine :p men vil at mini skal ha en form for faddere likevel :)
Funker det og :D Blir koselig da! Dåp eller ei, en god fadder kan alle ha bruk for :)
Her blir det dåp i oktober, tror vi.. :)

Her har vi hatt besøksdag :)
Først en kamerat av gubben som plutselig kom med blomster og greier :)
Så kom mamma og tante på vesøk etterpå. Fikk jaggu blomst og gave av dem og :D Gaver er gøy!
Nå har mini nettopp spist, så nå må jeg og rydde litt. Ble brukt en del kaffekopper idag, gitt :o
Blir ofte litt kaffekopper etter besøk ja;) hehe
Gaver er gøy. Fikk dere masse fint da? :)

Ja det er veldig greit :D Jeg syns det var sååå deilig å komme meg ut litt <3 Gruer meg til neste helg, da skal jeg være vekk fra lillemor fra fredag til søndag (!) Kjenner det river i hjerterota bare jeg tenker på det! :P Skal til Danmark med jobben. Kunne blitt hakke morsommere om jeg kunne drekke vin som planlagt :P Nå må jeg prøve å ro meg unna det også..
Herlig å være litt sosial:D
Du får finne en god unnskyldning for å ligge unna vinflaska;)

Hva snakkes det om i kveld da? :)

Har såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene mine :p men vil at mini skal ha en form for faddere likevel :)
Skal dere har i human-etisk e.l eller har dere tenkt til å bare ha uoffisiell navnefest? :)

Sikkert lett og sovne hvis det blir for rolig kan jeg tenke meg:singing:
Hehe...nei, sove er strengt forbudt på jobb:p vi er ikke alene heller, 5-15 mann sammen til enhver tid:)
Vi vet aldri når ting skjer så må være klare hele natta:)

Funker det og :D Blir koselig da! Dåp eller ei, en god fadder kan alle ha bruk for :)
Her blir det dåp i oktober, tror vi.. :)

Ja, det passer best sånn for oss ihvertfall :)
Ja, syns man må ha en fadder. Eller blir sikkert to, en fra hver side :)
Her blir det i slutten av september :)

Back
Topp