Hehe.. Ja, det er noe å tenke på det og![]()
Har såvidt bestemt dato.. Men skal ikke ha dåp da, skal bare ha navnefest hjemme hos foreldrene mine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Ja, det er noe å tenke på det og![]()
Ikke lett å stoppeBurde hatt det
Håper ikke det.. Nevnte det for henne igjen i stad, og hun ble litt satt ut, og sa hun ikke hadde tenkt over det. Så håper på bedring fra den kanten nå!Ja prøv å snakk med henne. Du vil sikkert ikke angre på det![]()
Fortell da!Flere grunner til det
Jeg har ikke vært på et kjøpesenter hvor de ikke har hatt ammeplass på stellerommet.
Det er der jaEr mye å velge i![]()
Herlig når de blir så store at de kan være ute aleneKengubarnet er ute med en kompis
Å er du en japper og? Det er en sjelden rase! Eneste sjokoladen jeg digger!
Nei det har jeg funnet utIkke lett å stoppe![]()
Jepp, vi er gærne!Også på en torsdag, dag![]()
Veldig.. De eldste har alltid hatt mormor der, men etter hun fikk ny kjæreste, setter hun ikke av så mye tid til dem lenger..Trist at det blir sånn![]()
Yay, tusen takk!Hei, heiså koselig! Sleng deg med
![]()
Mange kjøpesenter har ammerom, eller stellerom man kan sitte og amme på.
Og aldri si aldri. Jeg trodde heller ikke jeg skulle, men har ammet på de merkeligste steder![]()
De fleste kjøpesenter har også en nettside med oversikt over senteret.Jeg har aldri sett etter hva der er jeg
Har aldri hatt behov for å sjekke før nå![]()
De fleste kjøpesenter har også en nettside med oversikt over senteret.
Fin stellerommet der, og sjekk det med en gang du kommer.
Eventuelt spør i informasjonen
Oh yes på is!Men på IS?
Det er det bare gravide som kan like, hehe.
Hva blir det neste, biff på en mandagJepp, vi er gærne!![]()
Mhm. Har ikke sett han mer enn 30 min siden 12Herlig når de blir så store at de kan være ute alene![]()
What!?Japp er jo best! Men..jeg spiser den frossenhaha!