Ha ha åh jeg kan digge deg kjenner jeg!Nei, nå må du ikke blande kortene!!jeg er rar, ikke gal
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha åh jeg kan digge deg kjenner jeg!Nei, nå må du ikke blande kortene!!jeg er rar, ikke gal
![]()
Skal vel reise i en koffert daSå deilig, da
Har jo detDet har vel du all mulighet til![]()
Gratulerer!!Jeg har blitt tante igjen![]()
Så gøyTenker koffert hver dag jeg
Jeg fant at babygrøt, middagsglass og sånn var billigere enn her hvertfall..Vi skal til Sverige i morgen, så jeg lurer på; hva av barneartikler sparer man mest på?![]()
Hun skal bli med i kofferten min til RhodosHva skal du?
Ja, greit med litt plass da. Mannen har lyst på seilbåt, men vet ikke..... har aldri vært med på en seilbåt så må kanskje prøve en tur først.Mhm
Ja, er ikke noe vits nå.. Den ribben vi skal ha skal ikke være så stor.. Må lagres og tas vare på ogsåSkal ha plass til oss og den lille, samt kanskje et par venner eller så
![]()
Ha haSå gøy
Gjør egentlig det jeg også![]()
Au, au, au?!Lang lat ferie + vært småsyk noen dager med muskelvondt + 8 km trilletur......
Noen som vil gjetter resultatet av det regnestykke?
Takk! Ja det skal vi kjøpe. Bleier sparer man ikke noe på tror jeg.Jeg fant at babygrøt, middagsglass og sånn var billigere enn her hvertfall..
Oooh! Ja det hørtes ålreit ut! Nå drar du?Hun skal bli med i kofferten min til Rhodos![]()
Å det er ikke disse skattepengene hun snakket om som skulle komme rundt disse tider hun skal brukeSkal vel reise i en koffert da![]()
![]()
Var veldig godt. Godt med grillmat ogsåHørtes spennende ut
Vi grillet vi![]()
Ja, er detHøres jo veldig greit utHadde som ambisjon å øke arbeidsmengden, men innser at det beste bare er å holde seg på 20% så lenge jeg orker i stedet for å slite meg ut og gå ut i 100% sykemelding igjen, liksom. Så lenge bekkenet ikke blir verre nå, så tror jeg jeg skal greie å gå i litt jobb helt fram til permisjon
Men spørs hva fornuftig jeg får gjort da
![]()
Nei, da skal jo vi være med ogsåÅ det er ikke disse skattepengene hun snakket om som skulle komme rundt disse tider hun skal bruke![]()
Nei det var dyrere der jeg handler hvertfall ...Takk! Ja det skal vi kjøpe. Bleier sparer man ikke noe på tror jeg.
Tviler på at avvenning funkerMå du på avvenning mon tro?Har du vunnet mye da?
Så enten er RonjaR veldig liten, eller så har du en veldig stor koffertHun skal bli med i kofferten min til Rhodos![]()
23.augustOooh! Ja det hørtes ålreit ut! Nå drar du?
Bare to her ogsåBare to jeg, en på 17 og en på 2. Ikke blir det fler heller![]()