Ha ha et veldig dårlig sted å baksnakke noen syns jeg!Driver dere å baksnakker meg nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha et veldig dårlig sted å baksnakke noen syns jeg!Driver dere å baksnakker meg nå![]()
Dersom jeg ikke husker helt feil så prøvde jeg det, men det nicket var opptattBare Musemor hadde vært helt ok![]()
Ja da er han veldig snillJaHan er super snill han står som kausjonist og har hjulpet oss med 350.000 i leiligheta også.. Hadde ikke egenkapital, har levd på ferier osv...
Hadde litt egenkapital, men var ikke nok..
Planene er alt klare for ny båt som vi skal eie. Men det blir jo ikke en 50 fot cruiser... Vi skal ha en ribb alá sånn svigerfar harVi begge har vokst opp på havet så savnet er der.. Men nå er sesongen nesten ferdig, så da fikser vi båt til neste år
![]()
Høres jo veldig greit utJeg var nesten mer til bry enn til nytte de siste dagene før jeg ble sykemeldt.. Har heller en avtale med sjefen og legen at jeg er innom når jeg orker, er med på møter og er sosial. Samt gjør det jeg orker![]()
Check!Herlig! Husk solkrem![]()
Var detHørtes morsomt og spennende ut![]()
Du blir nok skuffet er jeg reddHehe ja ike santmen jeg er redd det er til ingen nytte egentlig
![]()
Åh, du tenker jo på alt ogsåCheck!tok med noen paraplyer til drinkene våre også jeg
![]()
Driver man å tenker koffert i kveldJeg leste "Kom du i dusjen?"![]()
![]()
Hva skal du?Check!tok med noen paraplyer til drinkene våre også jeg
![]()
Bra konklusjonMine er altså nesten 7 og 4,5 (dine er åpenbart passert 3 og 4 ifølge tickerene, men... aner ikke helt hvor lenge siden) og jeg landet på at to unger i badekaret, åpen dør og mor på senga (naborommet til badet) var adekvat, jeg hørte dem jo. To som snakker=ingen druknet.
Nei, nå må du ikke blande kortene!!Er du gal dame
Tror hun skal til RhodosHva skal du?
Du blir nok skuffet er jeg redd![]()
Gratulerer som tante!Jeg har blitt tante igjen![]()
MhmH
Ja da er han veldig snill. Enig at en trenger ikke kjøpe ny båt nå når sesongen snart er slutt. Vi bor også nær sjøen, men har bare en liten båt. Er ikke så mye på sjøen for tiden.
Så deilig, daTror hun skal til Rhodos![]()
![]()
Tenker koffert hver dag jegDriver man å tenker koffert i kveld![]()
Hørtes spennende utLaget en rett fra Kambodia med grønnsaker, biffkjøtt og ris ved siden av. Ble veldig godt, var lenge siden jeg hadde laget den. Fikk oppskriften av noen venner som er ofte i Kambodia. Hva var menyen hos dere i dag?