Skravletråd august

H
Ja ;) Han er super snill han står som kausjonist og har hjulpet oss med 350.000 i leiligheta også.. Hadde ikke egenkapital, har levd på ferier osv... :p Hadde litt egenkapital, men var ikke nok..
Planene er alt klare for ny båt som vi skal eie. Men det blir jo ikke en 50 fot cruiser... Vi skal ha en ribb alá sånn svigerfar har ;) Vi begge har vokst opp på havet så savnet er der.. Men nå er sesongen nesten ferdig, så da fikser vi båt til neste år ;)
Ja da er han veldig snill:D. Enig at en trenger ikke kjøpe ny båt nå når sesongen snart er slutt. Vi bor også nær sjøen, men har bare en liten båt. Er ikke så mye på sjøen for tiden.

Jeg var nesten mer til bry enn til nytte de siste dagene før jeg ble sykemeldt.. Har heller en avtale med sjefen og legen at jeg er innom når jeg orker, er med på møter og er sosial. Samt gjør det jeg orker ;)
Høres jo veldig greit ut:) Hadde som ambisjon å øke arbeidsmengden, men innser at det beste bare er å holde seg på 20% så lenge jeg orker i stedet for å slite meg ut og gå ut i 100% sykemelding igjen, liksom. Så lenge bekkenet ikke blir verre nå, så tror jeg jeg skal greie å gå i litt jobb helt fram til permisjon:) Men spørs hva fornuftig jeg får gjort da:P

Mine er altså nesten 7 og 4,5 (dine er åpenbart passert 3 og 4 ifølge tickerene, men... aner ikke helt hvor lenge siden) og jeg landet på at to unger i badekaret, åpen dør og mor på senga (naborommet til badet) var adekvat, jeg hørte dem jo. To som snakker=ingen druknet.
Bra konklusjon:)

H

Ja da er han veldig snill:D. Enig at en trenger ikke kjøpe ny båt nå når sesongen snart er slutt. Vi bor også nær sjøen, men har bare en liten båt. Er ikke så mye på sjøen for tiden.
Mhm ;)
Ja, er ikke noe vits nå.. Den ribben vi skal ha skal ikke være så stor.. Må lagres og tas vare på også ;) Skal ha plass til oss og den lille, samt kanskje et par venner eller så ;)

Laget en rett fra Kambodia med grønnsaker, biffkjøtt og ris ved siden av. Ble veldig godt, var lenge siden jeg hadde laget den. Fikk oppskriften av noen venner som er ofte i Kambodia. Hva var menyen hos dere i dag?
Hørtes spennende ut:D
Vi grillet vi:)

Back
Topp