Send dem på svømmekursIngen av mine er trygge i vann, dessverreVi må jobbe videre med dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send dem på svømmekursIngen av mine er trygge i vann, dessverreVi må jobbe videre med dem
Så dere har hver deres meny? Eller grillet dere?Kyllingvingerog hot dog til mannen
![]()
Trenger ikke sammenligne deg med megJa skal prøve så godt jeg kan, men når deg nok ikke til knærne en gang med all skaravlingen![]()
Kan jo hende det kommer flereJeg er bare tante til en jeg![]()
TakkGratulerer så masse![]()
1 ekte og 3 fostersøskenOg hvor mange har mannen?
Han digger hot dog og jeg hater detSå dere har hver deres meny? Eller grillet dere?
Det er det jaOkei. Koselig å være tante. Jeg er tante til 4![]()
Kan det, men ikke på en veldig god stundKan jo hende det kommer flere
Så gøy. GratulererJeg har blitt tante igjen![]()
Ikke her heller nåKan det, men ikke på en veldig god stund
Må du på avvenning mon tro?Trenger ikke sammenligne deg med megjeg har et avhengighetsproblem
![]()
Takk for detSå gøy. Gratulerer![]()
Oi det var litt. Har dere mange søsken?Takk
Nå er jeg tante til 8
God bedringLang lat ferie + vært småsyk noen dager med muskelvondt + 8 km trilletur......
Noen som vil gjetter resultatet av det regnestykke?
Ja det er vel slik av og til..... Greit med litt forskjellig daHan digger hot dog og jeg hater detså da ble det slik i dag
![]()
Ryddingen tar jeg selv, det er vaskingen som er kjipJeg driver ikke med husarbeide egentlig.... eller joda, men skippertak.... også skravler jeg innimellom (app, ja). Ønsker med vaskehjelp, men kunne trengt RYDDEhjelp vel så mye....
Bare to jeg, en på 17 og en på 2. Ikke blir det fler hellerJeg er bare tante til en jeg![]()
Da må du bevege deg i retning LADER!!!Nå har jeg 29% :-o