Skravletråd august

Har sovet et par timer på sofaen med mini:D
Nå kommer vel snart samboer hjem så må lage litt mat etterhvert og jeg skal hente pakke på posten fra jollyroom:D

Deilig med en liten lur da :) her sover lillebror etter en matpause i sovingen. Han ble vist helt utslitt av å ha besøk han Haha :P
Hva har du handlet?

Ja, kan bli litt slitsomt.. Men jeg er ikke flink nok til å kjenne etter heller :p
Ja, merker og det..stod opp kl8 idag, mata baby, skifta bleie, koste litt og spiste frokost selv...så var det jo laaangt på dag :o

Nei det pleier ikke jeg heller :P ganske likt som her da :P og nå er det jo kvelden egentlig haha

Ja, plutselig kveld! Jaja, imorgen skal vi ha fri og bare kose oss :p

Hehe det har vi og, i morgen også :P eller jeg må brette klær, etter 4 maskiner med klær som er vasket i dag så må de brettes og legges på plass i morra :P

Ja det var veldig hyggelig :) det er min eldste venninne, ikke alltid vi er like flinke til å holde kontakten men vi har barn og jobber begge to og det tar jo 30 min å kjøre mellom oss og jeg har ikke lappen og det går ikke buss til henne :P men når vi er sammen er det som om vi aldri har hvert fra hverandre :)

Hva har du shoppa i dag da?
Herlig med slike venninner:D

Idag kjøpte jeg joggesko til eldste, mannen og meg selv, to liftgardiner, sminke, en boks til klyper og mobildeksel:D

Back
Topp