biff stragonoff med fullkornsrisHva har du spist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
biff stragonoff med fullkornsrisHva har du spist?
Har sovet et par timer på sofaen med mini
Nå kommer vel snart samboer hjem så må lage litt mat etterhvert og jeg skal hente pakke på posten fra jollyroom![]()
Jeg har bare 1GB inkludert, derfor velkjent problemEr det aldri utenom ferier da
Det har jrg også men det holder stort settJeg har bare 1GB inkludert, derfor velkjent problem![]()
Ja, kan bli litt slitsomt.. Men jeg er ikke flink nok til å kjenne etter heller![]()
Ja, merker og det..stod opp kl8 idag, mata baby, skifta bleie, koste litt og spiste frokost selv...så var det jo laaangt på dag![]()
Skal ikke være lettJeg og![]()
Nei det pleier ikke jeg hellerganske likt som her da
og nå er det jo kvelden egentlig haha
Ja, plutselig kveld! Jaja, imorgen skal vi ha fri og bare kose oss![]()
Tror det har holdt to ganger på 6 mnd herDet har jrg også men det holder stort sett
Dersom du liker jordbær må du bare prøve denne:I løsvekt daliker best jordbær jeg!
Flink du erJa mye mer nå
Herlig med slike venninnerJa det var veldig hyggeligdet er min eldste venninne, ikke alltid vi er like flinke til å holde kontakten men vi har barn og jobber begge to og det tar jo 30 min å kjøre mellom oss og jeg har ikke lappen og det går ikke buss til henne
men når vi er sammen er det som om vi aldri har hvert fra hverandre
Hva har du shoppa i dag da?
Hvor ble den av?!Nei den ble borte
Herlig med slike venninner
Idag kjøpte jeg joggesko til eldste, mannen og meg selv, to liftgardiner, sminke, en boks til klyper og mobildeksel![]()
Var ikke gamle mennesker som kjørte i bilen vår...men skrev ikke du det?Hehe jeg skjønner![]()