Håper du får litt hvile hjemmeBlæ, nå ble jeg akutt trøtt i hodet, godt du ikke et lenge til jeg skal gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får litt hvile hjemmeBlæ, nå ble jeg akutt trøtt i hodet, godt du ikke et lenge til jeg skal gå.
Det er helt santIkke bare gir det den beste kjøreopplevelsen, men kostnad ved røket girkasse er også mye koseligere enn ved automat![]()
Vi hadde lunsj på mcHer blir det middag på MC Donalds
Skal jobbe i kveld, når ungene et i seng, men ellers rusler jeg bare her og tømmer oppvaskmaskina, skal lage middag og prøver å tenke ro og hvileHåper du får litt hvile hjemme![]()
Det er helt sant
Så bra![]()
Vi er heldige♡
Spennende daher er han veldig nysgjerrig på hva denne lille skapningen er for noe. Hehe
Hva spiste dere?Vi hadde lunsj på mc![]()
Ja det er jo bra at de legger godt på seg. Skal veie til torsdag når vi skal til hs vi da.
Husk ar ettprdsinnlegg ikke er lovjepp
![]()
Han blir helt vill når den kommer frem.Uff da...frustrert og glad i puppen han![]()
Hehe...greit med litt alenetid ogsåKjempe deiligmen gleder meg litt til minien skal i bhg og mannen tilbake i jobb
![]()
Hva har du bestilt?Har sovet et par timer på sofaen med mini
Nå kommer vel snart samboer hjem så må lage litt mat etterhvert og jeg skal hente pakke på posten fra jollyroom![]()
Jippi, så flott vektoppgangVar gått opp fra 3688 til 3820 her..siden lørdagwoho!
Fikk skryt jo
Har også fått en veldig rolig baby
Hunden kommer om 5min![]()
Jeg er ganske glad for at jeg ikke har så mye besøk så det er helt greitman blir jo sliten av det..
Ja dagene flyr av sted :O akkurat spist frokost og oppdaget at klokka var over 3 liksom Haha![]()
Bra det blir fiksetNå er omsider bilen vår inne på verksted for den skaden som ble påført...skal bli greit å få fikset![]()
Så nå kjører jeg rundt i en leiebil![]()
Joda, bruker smykker og slikt daAaah. Men litt bling kan du vel unne deg?
Jippi, så flott vektoppgang
Har ikke hunden møtt baby ennå?
I løsvekt daEn blanding med en del Prince of Wales og 3 deler Earl Gray