Takkvært på shopping med mellomste!
Nå er det hjemmekos resten av dagen![]()
Så deilig å få litt alenetid sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkvært på shopping med mellomste!
Trodde ikke du sa nei.. nå ble jeg skuffetHahaden tar jeg desverre ikke
Fra 8000 til 10000 liksom....ikke sjans!![]()
Ikke prøve en gangHahaden tar jeg desverre ikke
Fra 8000 til 10000 liksom....ikke sjans!![]()
Har de det endelig inne nåBestilling til br sendt![]()
Hva shoppet dere?Takkvært på shopping med mellomste!
Det er rart å fort tia har gått, syntes ikke det er så lenge siden du fikk henne jeg :O
Uff da så kjedelig.
Hva var galt?
Da kom hun tidlig.
Hvor liten var hun?
Det er rart å fort tia har gått, syntes ikke det er så lenge siden du fikk henne jeg :O
Det var ikke så lite, klarte først å komme over 3 kg på tredje forsøk, jeg.Hun har 3050g og 50cm så ikke så kjempeliten. Men gikk ned så masse på sykehuset :/
Deilig å komme hjem!Var det komplisert på sykehuset?
Var mest styr med mating etter klokka med sprøyte, overvåking og konstant pumping fra min side. Var der så lenge at vi begynte å føle at det var hjemmekoselig dermen utrolig godt å komme hjem når ting begynte å bedre seg
![]()
Samme her :O slo meg idag når nedtellinga til terminen gikk til 0 dager at hun faktisk har vært her i fire uker alleredeføler jeg nettopp lå på op.bordet og hun ble "henta ut"
![]()
Masse god bedring til snuppa diHun er bare litt løs og vondt i magen og slapp.
Ikke så ille som omgangssjuke heldigvis..
Jippi, bursdag er gøyPå mandag
Hihi...hvorfor ikkeEr på shopping for å finne ammeklær så nå sitter jeg i prøverommet på h&m og ammer![]()
så kjedelig med en vanskelig startVar mest styr med mating etter klokka med sprøyte, overvåking og konstant pumping fra min side. Var der så lenge at vi begynte å føle at det var hjemmekoselig dermen utrolig godt å komme hjem når ting begynte å bedre seg
![]()
Hun har det mye bedre nå heldigvisMasse god bedring til snuppa di![]()