Skravletråd august

De er jo ikke så høye de første årene, vel? Ikke så mye plommer heller sikkert...
 
Da har jeg også funnet riktig tråd:)
 
Jeg synes jeg var flink å komme på et bursdagsønske nå. Mannen pleier kjøpe meg en kjole.
Jeg er gravid. Passer da ikke like godt i alt lenger...
Før i tiden kjøpte han smykker, forresten. Det går enda.

Ønsker meg drivhus.

Men kom på, jeg kan jo ønske meg et plommetre!! Ok, sa han, men du må plukke det ut selv. Ungene tegner et tre som jeg får, og så kjøper vi det neste helg :) (eller til våren om man ikke kan sette ned slike nå??)

Om han ikke blir grepet av inspirasjon som han sa. Da får jeg noe annet.
Så flott gave:)
Jeg fikk familie pære tre i fjor og familie eple tre i år.
Kan plantes helt til telen kommer:)
 
Hytta ser ryddig og ren ut, da setter vi oss i bilen. Håper mini sovner fort og sover hele veien:p
 
Så flott gave:)
Jeg fikk familie pære tre i fjor og familie eple tre i år.
Kan plantes helt til telen kommer:)
Muligens litt tidlig enda av det jeg leste, helst skal de felle bladene først, være i hvile. Tenker det får gå bra jeg. Om jeg får. Eller kjøper
 
So far, so good.
Vaskemaskina igang for andre gang, ungene leker med andre, inne og ute om hverandre (bare passe på at de to som stadig er her fordi venninna vil være inne og min vil være ute, lukker dørene etter seg, så ikke hunden tar seg en tur. Det er ikke nabojenta opplært til å tenke på)
Greit å passe på døra ja;)
Flott de har lekekamerater!
 
Jeg vil ikke ha en skog da. Bare et tre eller to. Plomme. Og kanskje moreller eller en annen type plomme som er moden senere?

Problemet er at tiltenkt plass er midt i snarveien til alle som skal på skolen. Frykter at jeg ikke får plukke noe selv...

(snarveien tvers over vår plen, gjerne med sykkel, er nemlig muligens ti meter kortere enn å gå ned på gangveien...)
Har lyst på epletre jeg
 
Da har søster og niese reist ... jeg har gått en liten tur å nå skal vi dra på en tur med bil
 
Back
Topp