Skravletråd august

Jeg vil ikke ha en skog da. Bare et tre eller to. Plomme. Og kanskje moreller eller en annen type plomme som er moden senere?

Problemet er at tiltenkt plass er midt i snarveien til alle som skal på skolen. Frykter at jeg ikke får plukke noe selv...

(snarveien tvers over vår plen, gjerne med sykkel, er nemlig muligens ti meter kortere enn å gå ned på gangveien...)
 
Kanskje jeg burde ha en skog...
Så blir det noe igjen?

Også er det den plenen jeg skal bygge drivhus på. Og lage grønnsakshage. (tar de sukkererter mine også?)

En ting et at tre og planter må beskyttes mot hjort. Men hva med skoleunger eller ungdom eller hva de er?
 
Kanskje jeg burde ha en skog...
Så blir det noe igjen?

Også er det den plenen jeg skal bygge drivhus på. Og lage grønnsakshage. (tar de sukkererter mine også?)

En ting et at tre og planter må beskyttes mot hjort. Men hva med skoleunger eller ungdom eller hva de er?

Hva med å finne de rosene med størst mulig torner å sette rundt :p
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..
Jøss, poenget med det da??? Hørtes bakvendt ut..
 
Ny rydde-dag.

Jeg har et lite øye på resten av huset, men et stort fokus på prosjektet.

Ungene er ute sammen med div andre, og mannen er på butikken etter mat, hundefor og gave til meg...
Har du bursdag???:D
 
Back
Topp