Skravletråd august

God morgen! Har klart å forsove meg til venninnebesøk/playdate, men heldigvis måtte venninnen min noe akutt at hun måtte levere gutten sin på det tidspunktet. Fikk en halvtime ekstra. :p
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..

Haha, det er tragisk!
Jeg er glad datteren min ikke vet at de kan kjøre.
 
Ny måned nye muligheter :)
Her skal vi pakke og vaske oss ut fra hytta. Like kjipt hver gang:(
 
Ser ut som det kan være forbigående. Jeg spiste taco i går, så mulig hun reagerte litt på det:/

Det kan du. Har hatt besøk hver dag bortsett fra en til nå, men blir nok roligere til uka igjen:)
Får besøk av hs på onsdag, men ellers har jeg ingen planer:)
Løk?
Salat?
Sterk mat?

Alt dette kan de reagere på.
 
Ny rydde-dag.

Jeg har et lite øye på resten av huset, men et stort fokus på prosjektet.

Ungene er ute sammen med div andre, og mannen er på butikken etter mat, hundefor og gave til meg...
 
Løk?
Salat?
Sterk mat?

Alt dette kan de reagere på.

Antakelig den tacoen jeg spiste i går tenker jeg:/ er jo gjerne litt sterk den..
Men det har blitt bedre nå:)
Løk og salat har jeg spist flere ganger så tror ikke det er det
 
Antakelig den tacoen jeg spiste i går tenker jeg:/ er jo gjerne litt sterk den..
Men det har blitt bedre nå:)
Og trolig løk i salsa.
Og vanlig å bruke salat.

Mer trolig en av de enn sterk i seg selv.
 
Og trolig løk i salsa.
Og vanlig å bruke salat.

Mer trolig en av de enn sterk i seg selv.

Løk og salat har jeg spist flere ganger allerede. Bruker ikke salat i tacoen da.
Så har mer troa på chillien og tacopulveret.
 
Det er jo ganske utrolig at de skal koste penger inne i en park :O men du er sikker på at de måtte betale for å bruke de? For enkelte plasser har jeg sett slike men at man slipper å betale for at de skal kjøre...
Jøss, må være noe nytt det da. Kan ikke si jeg har sett det før. Smålig å ta betalt :(
Det står blant annet en utenfor radiobilene og en ved isslottet, og begge hadde myntinnkast hvor det stod kr 20,-.
Syns det var rart og lite gjennomtenkt.
Sikkert fordi de er til de aller minste og de under 95 cm kommer gratis inn
 
Mine og vet, men får nesten aldri. Med det enkle argument at de få gangene de har fått, blir de redde og går av. Så nei, de får leke på dem, men ikke penger på annet enn helt unntaksvis
 
Det står blant annet en utenfor radiobilene og en ved isslottet, og begge hadde myntinnkast hvor det stod kr 20,-.
Syns det var rart og lite gjennomtenkt.
Sikkert fordi de er til de aller minste og de under 95 cm kommer gratis inn

Men selv om de er beregnet på de minste så burde det jo hvert gratis... det er skikkelig smålig syntes jeg...
 
Mine og vet, men får nesten aldri. Med det enkle argument at de få gangene de har fått, blir de redde og går av. Så nei, de får leke på dem, men ikke penger på annet enn helt unntaksvis
Har forresten lagt merke til at et par jeg har sett nå har kortautomat slik at det at man ikke har mynt er ikke lenger en unskyldning.
 
Back
Topp