Skravletråd august

Det er rart å fort tia har gått, syntes ikke det er så lenge siden du fikk henne jeg :O

Samme her :O slo meg idag når nedtellinga til terminen gikk til 0 dager at hun faktisk har vært her i fire uker allerede :p føler jeg nettopp lå på op.bordet og hun ble "henta ut" :p

Deilig å komme hjem! :D Var det komplisert på sykehuset?

Var mest styr med mating etter klokka med sprøyte, overvåking og konstant pumping fra min side. Var der så lenge at vi begynte å føle at det var hjemmekoselig der :p men utrolig godt å komme hjem når ting begynte å bedre seg :)

Var mest styr med mating etter klokka med sprøyte, overvåking og konstant pumping fra min side. Var der så lenge at vi begynte å føle at det var hjemmekoselig der :p men utrolig godt å komme hjem når ting begynte å bedre seg :)

Uffda. Kjedelig start. Men bra at dere har det bedre nå. :)

Samme her :O slo meg idag når nedtellinga til terminen gikk til 0 dager at hun faktisk har vært her i fire uker allerede :p føler jeg nettopp lå på op.bordet og hun ble "henta ut" :p

Ikke sant... Her føler jeg derimot at lillebror har hvert her så lenge og må ta meg i at det er ikke en uke siden jeg fødte og at jeg kanskje skal roe litt ned :P

så kjedelig med en vanskelig start :(
Skjønner det var godt å komme hjem etterpå

Back
Topp