Å nei så kjipt!Kom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjipt!Kom hjem fra ferie Igår. Uff før en hjemtur. Missta våra pass på flyget eller rett før vi gick in på flyget . Kjipt alla 4 passen.
Hatt en fin dag?Takk for detstraks ferdig...
Gratulerer så myeFor dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.
De er ikke så mangeBlir sikkert hæla i taket da![]()
Klær, snop og masse ciderHva skal du shoppe?![]()
Håper detDet tror jeg du klarer![]()
Det er høytEr ikke helt sikker, men tror hun nærmer seg 110
Spennende tider da for deg skjønner jegGod kveld damer. Hva skjer?
Jeg har ikke rukket innom på ett par dager for har hatt fullt opp med å lage rapporter. I morgen skal det være informasjons møte på jobben for sjefen min har solgt selskapet. Blir spennende å høre hva som skjer.,,
Det tar du vel inkveldJippi, 2.122 innlegg, da er det bare 100 stykker igjen![]()
Så kjedeligDa var nettet borte.. Igjen.. Bare tull med Get hele tiden. Forrige mnd var vi uten i 4 dager. Bare sån helt plutselig. Håper ikke det blir borte så lenge denne gangen. Ødelegger jo slravliga mi!
Akkurat som gutten her detEldste begynte først i barnehagen når han var 1,5 år, de brukte han størrelse 74 i klær, og fortsatte å ligge 2 størrelser for lavt i forhold til alderen til han var en 5-6...
Gjør ikke det.Det tar du vel inkveld
Det er ikke langt unnaIkke så flink som deg
Haha...ja litt kjipe samtaler om dagenJa man gjør det, nå prater ikke jeg babyspråk da men samtalene våre går mye i bæsjebleier og annet som er mindre spennende egentlig Haha![]()
Vi får håpe detAkkurat som gutten her det
Håper han skyter fart snart![]()
God kveldGod kveld, damerher har vi brukt hele kvelden på å male. Blir ikke mange innlegg av det
![]()