Ikke så flink som degHurra, så flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så flink som degHurra, så flink du er![]()
Savner du dem?Jeg har også sånneheldigvis!
Men nå har jeg ikke sett dem på en stund![]()
Ja man blir gal om man bare sitter inne og prater babyspråk![]()
Oi, så flinkJippi, 2.122 innlegg, da er det bare 100 stykker igjen![]()
Oi, det blir spennendeGod kveld damer. Hva skjer?
Jeg har ikke rukket innom på ett par dager for har hatt fullt opp med å lage rapporter. I morgen skal det være informasjons møte på jobben for sjefen min har solgt selskapet. Blir spennende å høre hva som skjer.,,
Hæ, er ikke det frekt da?!Her ogmen tror du ikke vaskedama skulle til Hellas en uke nå
og etterlater meg. Er det lov
![]()
Du kan jo prøve degSå da kan jeg bare forsvinne resten av måneden da![]()
Heldige duuuJa, jeg har heldigvis det![]()
Som om det kommer til å skjeSå da kan jeg bare forsvinne resten av måneden da![]()
Vi klager hver mnd vi. For det er sånn OFTE. Og ofte detter kanalene ut og. Skal gå over til canal digital nå i september. Men må ha parabol da. Men det får bare være. Nå er vi lei!Så kjedelig da
Har du snakket med dem?
Håper det snart er på plass igjen![]()
Å hva har du tenkt å gjøre dersom jeg prøver, komme og fortelle meg en ting eller toDu kan jo prøve deg![]()
Kan ikke spise ubegrenset likevel daHeldige duuu![]()
Noen er bare så egoistiskeHæ, er ikke det frekt da?!
Min har hatt to uker ferie i Litauen i sommer?! Ehh...meg da?!![]()
Skal jeg ta det som en utfordring?Som om det kommer til å skje![]()
Skjønner godt at dere er lei. Hadde jeg byttet også.Vi klager hver mnd vi. For det er sånn OFTE. Og ofte detter kanalene ut og. Skal gå over til canal digital nå i september. Men må ha parabol da. Men det får bare være. Nå er vi lei!
Nei, helst ikkeSkal jeg ta det som en utfordring?
Vi skal gå over fra Get til CD så fort de er ferdig med å grave fiberVi klager hver mnd vi. For det er sånn OFTE. Og ofte detter kanalene ut og. Skal gå over til canal digital nå i september. Men må ha parabol da. Men det får bare være. Nå er vi lei!
Redd jeg skal ta med meg noen andre på veienNei, helst ikkejeg må jo ha noen å skravle med for å nå mitt mål
![]()
Gratulerer så myeFor dere som ikke leser dagboka mi og januar-forumet. (førstnevnte har et bilde)
Oul er vel overstått, alt ser fint ut. Terminen flyttet tre dager, så nå er den 10.1 og inni magen min skjuler det seg ei lita jente.