Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er jo dyrr overalt! Men enkelte steder er det jo helt ekstremt da! Her vi bor nå er det vel sånn midt på treet, men i hjemkommunen min er det helt forferdelig. Å leie også!
Er egentlig generelt dyrt for bolig nå ja![]()
Håper det funker hos degNå har jeg hvert hos manuell terapeuten min. Knekt og massert med varmekrem på nakken selv om det egentlig er bekkenet jeg går der til.. Hva har dere drevet med så langt?
Hva skal du shoppe?Noen som skal noe kjekt I dag? Her blir det shopping![]()
Det tror jeg du klarerLurer på om jeg kommer over 1000 i dag?
Nei gjorde ikke detFikk du ikke sove?![]()
Hvor høy er hun da?Lille store jenta min..
Hadde med meg frøkna når jeg skulle hente eldsten på SFO.
Hun er jo like høy som flere av de som skal begynne på skolen nå...
Og hun skal først starte om 2 år, og hadde hun kommet 3 dager på overtid ikke 13 daget før hadde det vært 3 år til hun skulle ha begynt
Er ikke helt sikker, men tror hun nærmer seg 110Hvor høy er hun da?
Ok da er hun vel litt over gjennomsnittet daEr ikke helt sikker, men tror hun nærmer seg 110
Tusen takkMasse lykke til hos legen
Jeg sitter på jobb, jeg..
ÅjaHeiJeg og femåringen er hjemme. Gjør egentlig ikkeno spesielt, gutten leker og jeg tusler rundt og gjør småting. Lykke til hos legen!
Det er høyt ja. Ca samme som min gjennomsnitts 2011-feb gutt.Hvor høy er hun da?
Ikke santSå lurt!! Og er jo sosialt akseptert å gå med solbriller på denne årstiden og, så da slipper du de blikkene.![]()
Tusen takkGod tur og lykke til. Bor dere langt unna (?
Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!Ja, nå bor vi jo nesten midt i byen og da.. Men leier av familie, så er billigblir jo mye dyrere når vi flytter...uansett hvor vi ender opp
![]()
Det må nesten være stavanger??Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!