Hva har du gjort da?Som dere har skravlet i kveld da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du gjort da?Som dere har skravlet i kveld da![]()
Håper det. Og med plass til litt vaniljesaus så blir det nok braDe blir nok populære![]()
God natt, sov godt!Senga! God natt!
Det er snakk om mer enn det. Han blir i 2. Etasje ned pappaen og ser ikke oss.Hvis det er snakk om 1-2 glass vin hver syns jeg det er greit. Men det forutsetter at jeg hadde stolt fullt og helt på venninnene.
Jeg ville nok uansett foretrukket at barnet/a var i seng, og at pappaen har "ansvaret" for barnet/a den aktuelle kvelden...![]()
Lurer på hvor mye jeg har fått til. Egentlig ikke skravla no denne mnd så langtSnart ny oppdatering
Tenker du spesielt på hjemme hos deg eller generelt spm?Nei men noen blir nok litt påvirket
Nærmer segSnart ny oppdatering
Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Spis og sett deg i sofaen![]()
Ååå bor du der jaHalden![]()
Skylde på Ronja?Det var ikke meg![]()
Da er det gjort slik jeg så for meg at det må gjøresHar tatt en og en... Første kl 12, ventet fire timer, så neste, ventet fire timer, så siste...,.
Ikke fyllefest neiJa det ser jeg ikke noe problem med, så lenge det ikke er fylle fest![]()
Håper det. Og med plass til litt vaniljesaus så blir det nok bra![]()
Den kommer vel omtrent når jeg er ferdig med å ammeSnart ny oppdatering
Alltid hennes feilSkylde på Ronja?
Se det du!Bedre med et litt kortere nick nå?
Ammer du nå?Den kommer vel omtrent når jeg er ferdig med å amme
Hvis du blander ut gelepulveret med halve vannmengden varmt/kokende vann til pulveret et oppløst, og så fyller etter resten med kaldt vann, så kan du legge neste lag mye fortere. Hvertfall om du setter brettet med glass på kjølelemementer i kjøleskapet.Har tatt en og en... Første kl 12, ventet fire timer, så neste, ventet fire timer, så siste...,.
Det syns vi også!Det er faktisk ganske imponerende!