Ja det syns jeg. Er vel ingen som blir dritings på en sånn kveld....?Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Og her legger uansett unga seg kl 19.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det syns jeg. Er vel ingen som blir dritings på en sånn kveld....?Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Var vanskelig å slenge seg på her
Spenning i hverdagen altsåNei, like overraskende hver dag![]()
Min sovet ikke så tidligJa.
Vi må av og til gjøre det slik. Eller måtte når barna var mindre hvertfall. Nå passer gjerne mannen på å ta seg en tur ut, trening eller noe, når gutta sover.
Er ikke så rask i avtrekkeren jeg, se!Hmm å det sier du nå?
Hørtes ut som en god ide. God nattSenga! God natt!
Da var geleen til barne bursdagen ferdig. Tatt hele dagen...Vis vedlegget 129447
Nei men noen blir nok litt påvirketJa det syns jeg. Er vel ingen som skal bli dritings....?
Ja, se der jaMen det har jo blitt mye kortere
Bor du i nærheten av grensa?Er ikke så rask i avtrekkeren jeg, se!![]()
Nå er det straks kvelden på meg , ellers skulle jeg skravles litt mer.Ja drt var vanskelig i dag
Det kommer helt an på barnet, hvor fulle disse venninnene pleier å bli og hvordan de da oppfører segDagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Har tatt en og en... Første kl 12, ventet fire timer, så neste, ventet fire timer, så siste...,.Så kult!Kan jeg spørre hvordan man legger geleen lagvis? Har alltid hatt lyst til å prøve, men ikke orket å finne ut hvordan
![]()
Helt klartJa, da har hun bare med å oppvarte dere!![]()
Dagens besteHørtes ut som en god ide. God natt![]()
HaldenBor du i nærheten av grensa?
Hvis det er snakk om 1-2 glass vin hver syns jeg det er greit. Men det forutsetter at jeg hadde stolt fullt og helt på venninnene.Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Det var ikke megSom dere har skravlet i kveld da![]()