Tatt litt tid ja, men hver runde går jo fort... Og så har jeg store nok glass til at de kan ha litt saus oppi. Håper på mindre sølDa er det gjort slik jeg så for meg at det må gjøresMå prøve neste gang vi har alle barna hjemme
Tusen takk!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt litt tid ja, men hver runde går jo fort... Og så har jeg store nok glass til at de kan ha litt saus oppi. Håper på mindre sølDa er det gjort slik jeg så for meg at det må gjøresMå prøve neste gang vi har alle barna hjemme
Tusen takk!
![]()
Det er drt nok her ogsåNærmer segSå er det kvelden.
Ja eller ta halvparten is, står det på pakkaHvis du blander ut gelepulveret med halve vannmengden varmt/kokende vann til pulveret et oppløst, og så fyller etter resten med kaldt vann, så kan du legge neste lag mye fortere. Hvertfall om du setter brettet med glass på kjølelemementer i kjøleskapet.
Bare som et tidsklemma-tips![]()
Tror jeg har usle 60 innlegg siden forrige oppdateringLurer på hvor mye jeg har fått til. Egentlig ikke skravla no denne mnd så langt
Hjemme hos megTenker du spesielt på hjemme hos deg eller generelt spm?
Gjør det.Ammer du nå?
Island - det blir stas det tenker jeg!Det syns vi også!Neste sommer har jeg fått dispans av mannen til å dra på jentetur til Island sammen med dem, så det ser vi veldig fram til!
![]()
Flytta hit for to år sidenÅåå bor du der ja
Det er nok mer enn megTror jeg har usle 60 innlegg siden forrige oppdatering
Da må han få matGjør det.
Gutten var sulten når jeg kom for å legge meg
Haha, står det på pakka? Det har jeg faktisk ikke sett! Tydeligvis ikke disiplinert nok til å lese mer enn vannmengden totaltJa eller ta halvparten is, står det på pakka![]()
Kengubarnet er vel ganske stor er han ikke, og hvis du vet han ikke kommer ned, så burde det vel gå....Hjemme hos meg
Trives du ?Flytta hit for to år siden
Da er det jo ingen problem sånn settDet er snakk om mer enn det. Han blir i 2. Etasje ned pappaen og ser ikke oss.
Har du hatt det travelt ?Det er nok mer enn meg
Får satse på at det blir mindre søl daTatt litt tid ja, men hver runde går jo fort... Og så har jeg store nok glass til at de kan ha litt saus oppi. Håper på mindre søl![]()
Han er snart 9.Kengubarnet er vel ganske stor er han ikke, og hvis du vet han ikke kommer ned, så burde det vel gå....
Ja man må jo det.Da er det jo ingen problem sånn settMan må jo kunne kose seg innimellom også.
Mhm... Er litt annerledes når de går i barnehageJa, er noe med det!Kan bli lenge å bare gå hjemme. Spesielt nå som eldstemann begynner på skolen og, og jeg mister muligheten til å holde han hjemme og ha kosedager
![]()