Det kan gjøre så derfor skrev jeg 14 dager+. Noen er sykemeldt 1 mnd også . Må bare vente å se.Det tar ikke lenger tid enn det å komme seg, så utrolig bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan gjøre så derfor skrev jeg 14 dager+. Noen er sykemeldt 1 mnd også . Må bare vente å se.Det tar ikke lenger tid enn det å komme seg, så utrolig bra![]()
Her går det veldig fint. Blir en spennende tid fremoverJoda greitMed deg?
Får ta det som det kommer og håpe det beste. XXXXDet kan gjøre så derfor skrev jeg 14 dager+. Noen er sykemeldt 1 mnd også . Må bare vente å se.
Hva skjer fremover?Her går det veldig fint. Blir en spennende tid fremover![]()
Men hjelper nok det daDet har jeg selvsagt gjort![]()
Vasket klær, ryddet, vasket litt og hvert med snuppa og mann ❤God ettermiddag
Hva har du gjort idag?
Jeg skal finne meg noe når jeg har fått ungene i seng tenker jeg.Jeg kan heller ikke fordra laks. Verken lukten eller smaken. Håper du fant deg noe annet å spise da![]()
Rent duftende babytøy som er bitte, bitte småttVasket klær, ryddet, vasket litt og hvert med snuppa og mann ❤
Nå skal jeg snart kose meg skikkelig med babyklær!

Går ikke denne mnd, men kanskje neste mnd om ikke lillebror vil komme tidligDa må du skravle i vei på kort tid
Det må jeg også.Jeg skal finne meg noe når jeg har fått ungene i seng tenker jeg.
Skal du ta opp kampen med RonjaR, jeg heier på degGår ikke denne mnd, men kanskje neste mnd om ikke lillebror vil komme tidlig![]()
Ja jeg vet! Må bli flinkere til å ha mindre å gjøre!Du er for travel ,)
Det blir sikkert deilig!I morgen fårjeg nye bilen. Hurra
Mye som skal bli ferdig før babyen kommer?Ja jeg vet! Må bli flinkere til å ha mindre å gjøre!
Og blir sikkert ikke bedre i september![]()
Jeg tenkte på mannen hennes sin operasjon jegHva skjer fremover?
Noe enkelt. Og godt.Det må jeg også.
Kjedelig med slike kvelder:-/. Håper han sovner snartHar en liten gutt som definitivt ikke vil sove...
Det har jeg ikke fått meg meg gratulerer så mye, nå ble jeg glad.Jeg tenkte på mannen hennes sin operasjon jeg
Men veldig mye spennende her fremover også. Er jo endelig blitt gravid![]()

Tenker jeg bare skal lage meg en liten omelett eller noe sliktNoe enkelt. Og godt.
Lurer på ostesmørbrød...
Ellers så fant vi frem brødristeren, og ristet brød er jo aldri galt... Vet vi har en pose potetsticks i boka, men det er ikke mat....